پروردگارا ...
دوست پسرم را از شَرِ دختران ...
فیسبوک (facebook)
یاهو (yahoo)
[!] (we chat)
توویتر (twitter)
فید (pheed)
لاین (line)
وایبر (viber)
اینستاگرام (instagram)
[!] ([!])
چت آن (chat on)
واتس آپ (whatsup)
کیک (kik)
اووو (oovoo)
ای هرت ایت (i heart it)
بدوو (badoo)
حفظ بفرما ...
ماشالا انقد حوزه ی دوستان گسترده شده آدم از دستش در میره ...!!!
درکت میکنم نگار...آخه من شیمی رو اینجوری میشم :'(
1392/10/21 - 21:36 توسط Mobileمن بیچاره واسه بار سوم افتادم شیمی آلی 3 رو







1392/10/22 - 13:13ای خدا
من هنوز ب شیمی آلی نرسیدممممم....
1392/10/23 - 23:51 توسط Mobileاین ترمم شیمی عمومی رو حذف کردم... :'(
اصلا من با شیمی مشکل اساسی دارم
آخ آخ
1392/10/24 - 18:32الی 3 واقعا مسخره اس