یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این روزها آدم ها چقدر درد دارند
درد پول
درد دوری
درد تنهایی
درد عشق
درد جدایی
درد خیانت
درد .....
این دردها چرا تمام نمی شوند
این روزها چقدر
یادمان میرود که زندگی کنیم

یاد کودکی بی دردمان بخیر ...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 18:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عکس نیمه ی راست صورتم رو گذاشتم پروفایلم
اومده میگه : عکس نصفه گذاشتی رو پروفایلت ؟
میگم : پ نه پ توی حراج بودم ۵۰ در ۱۰۰ تخفیف بهم خورده این شکلی شدم!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 16:36
+6
be to che???!!
be to che???!!
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 16:25
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است
اما من میگویم
چشمانش عسلیست
نه برای رنگش
برای اینکه شیرین ترین لحظاتم
در چشمان او خاطره شده اند . . .

3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 15:54
+2
behrooz
behrooz
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 12:01
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

رفتم رستوران دیدم همه با دوست دختراشونن !!!

و من تنها.. :(

گوشیمو در آوردم زنگ زدم و با صدای بلند گفتم :

بیا ببین خواهرت با دوست پسرشه!!

یعنی همه دخترا فرار کردن هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا :D

دلم اینقدی خنكید :)

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از عجیب ترین فانتزیام اینه که

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واسه امتحانا درس بخونم :| :))))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدین بعضی والدین موقع مسیج دادن با لحن کتابی مینویسن ؟
یه بار موقع امتحانات واسه درس خوندن، دو سه تا از دوستان شب رو خونه ما موندن ، بعدش بابای یکیشون که مثلأ میخواست خبرشو بگیره، بهش مسیج داد:
با سلام. لطفأ موقعیت خود را به ما اعلام کن!!!!!
مارو میگی !!!
دیگه داشتیم اون وسط مسط ها هیلوکپتری میزدیم...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انواع جواب دادن اس ام اس بعضیاااا
--------------------
1 . یه عده هستن زیر یه دقیقه جواب میدن تپل درست حسابی...!!
آدم حس میکنه رو در رو باش وایساده قشنگ باش داره حرف میزنه...!!!
--------------------
2 . یه عده دیر جواب میدن اما کامل و خوب...!!
آدم حس تبادل نامه بش دست میده...!!
--------------------
3 . یه عده هرچی براشون میفرستی یکی دو کلمه جواب میدن...مخصوصا اوکی...!!
حس حرف زدن با کر و لال به آدم دست میده...!!
--------------------
4 . یه عده دیگه که کلا اصن جواب نمیدن هر چی بگی...!!
حس نشستن سر قبر مرده و فاتحه خوندن به آدم دست میده

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دارم بهت خیانت میکنم! روی همان تختی که فقط عادت به بدن تو داشت... هرشب با یکی به بستر میروم!! تا صبح عشق بازی میکنیم..! یک شب با غم نبودنت یک شب با اشکهایم یک شب با خیالت یک شب با ع[!]ایت یک شب با دردهایم بازهم بگویم؟؟؟ یا غیرتی میشوی و می آیی؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:27
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ