♥ نگار ♥
یعنی انقدر پستای من بدجورن که الان 5 نفر اینجا هیچکس نه لایک میکنه نه کامنت میذاری نه پست میذاره هیچی به هیچی
خو دیگه پست نمیذرم.تحریم میکنین چرا
خو دیگه پست نمیذرم.تحریم میکنین چرا











2roz nabodama....mage kasi joraat dare postaye ajimo like nakone...






1392/10/7 - 00:08میبینی اجی.تو نباشی اینا که معرفت ندارن
1392/10/7 - 14:32فدای تو بشم مهربونم
ghorbone cheshat beram man elahiiiiiiiiiiiii
1392/10/7 - 22:02خدانکنه فدامدا.
1392/10/7 - 22:06 ( لايک توسط 1 کاربر )