یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اولی : تمرین ها رو نوشتی ؟
دومی : مگه تمرین داشیتم ؟

اولی : آره ! ولی من که انجامش ندادم آخه داشتم واسه امتحان میخوندم !
دومی ( در حال سکته ) : مگه امتحان داریم ؟؟؟


و ما اینچنین فارغ التحصیل شدیم.:)))))))..

لامصب همش هم دومی بودیم<img src=(" title=":((" />(((((

دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 15:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 15:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اصلا پسره ومردونگی کردناش!
عطر تلخ وسردحرف زدناش!
نازکشیدناش!غیرتی شدناش!
دادزدناش!مغرور بودناش!
یه جوره خاص مهربون شدناش!
اصلا پسرو ته ریشش!پسرو تخس بازیاش!
دختره ولوس بودناش!غرزدناش!درخواستای عجیب کردناش!
عشق لواشکو پاستیل بودناش!گاز گرفتناش!جیغ زدناش!
خنده هاش دختره وخل بازیاش!دخترو جدی شدناش!
(به افتخاره هردوجنس که هیچ وقت همدیگرو نفهمیدن لامصباااا....)

دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 15:00
+3
محمد
محمد

به احترامت هیچوقت حتی، من
نمینداختم نگامو جایی

4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 14:36
+5
alireza
alireza
خبر فورییییییییییییییییییییی: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس این تیم با خوردن 0.4 گل در هر بازی بهترین خط دفاعی را درسال 2013 -2014 جهان ثبت کرد بعد از پرسپولیس بایرن مونیخ با 0.5گل در هر بازی  قرار دارد/
همه shareکنید تا چشم این کیسه کشا در بیاد از حلقه
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 14:36
+3
-2
EHSAN
EHSAN
عشق مثل یه دزد آروم و ساکت وارد قلبت میشه تا به خودت میای میبینی صاحب خونه شده ولی … ولی امان از وقتی که بخواد بره ، طوری درو پشت سرش میکوبه که چهارچوب دلت فرو میریزه و تو میمونی و یه ویرونه !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 10:51
+9
melika
melika
آب نریختم که بر گردی!
آب ریختم تا پاک شود، هرچه رد پای توست در زندگی ام...
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 10:22
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
کیلومتر ها حرف دارم ...

اما ...

در سکوت رکورد همه را شکسته ام ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 01:16
+11
محمد
محمد
باید تا آخر پاییز عاشقت شوم......
مادرم فراموش کرده است
یا شاید دیگر کاموا نداشت..
تا برای بافتنی هایش جیب ببافد .....

"زمستان" ، دستانم را سرد میکند.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 23:38
+5
محمد
محمد
بعضی ها رو باید از توی رویات بکشی بیرون و محکم بغلشون کنی

بعد آروم در گوشش بگی:

آخه تو چرا واقعی نیستی لا مصب...؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 23:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ