♥ نگار ♥
اولی : تمرین ها رو نوشتی ؟
دومی : مگه تمرین داشیتم ؟
اولی : آره ! ولی من که انجامش ندادم آخه داشتم واسه امتحان میخوندم !
دومی ( در حال سکته ) : مگه امتحان داریم ؟؟؟
و ما اینچنین فارغ التحصیل شدیم.
))))))..
لامصب همش هم دومی بودیم
(" title="
(" />(((((
دومی : مگه تمرین داشیتم ؟
اولی : آره ! ولی من که انجامش ندادم آخه داشتم واسه امتحان میخوندم !
دومی ( در حال سکته ) : مگه امتحان داریم ؟؟؟
و ما اینچنین فارغ التحصیل شدیم.
لامصب همش هم دومی بودیم










