mohammadsh91
سلام بیمارستانم آب جوش ریخته روسینم دعلأ باکسی دراین موردصحبت نکنید اگرخواستید بیاید ملاقاتم بیمارستان آتیه سعادت آباد طبقه دوم ،بخش سوانح وسوختگی،اتاق 2،روی درنوشته سینه سوخته رفیق










