یافتن پست: #دست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
█▒▓▒█████▒▓▒██████▒▓▒██████▒█
موهایت را بسته ای
گوشواره هایت می رقصند
و دستی موسیقی کائنات را تنظیم می کند
موهایت را باز می کنی
چهان نوزادی می شود
که در خواب می خندد
█▒▓▒█████▒▓▒██████▒▓▒██████▒█
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توکه نیستی ، زندگیمو/ زیره پای کی بریزم
واسه کی ، دلم بمیره / وقتی تو ، نیستی عزیزم
دسته سرده این زمونه / دستامو از تو جدا کرد
بازیه ، دوری و حسرت / با دلای ما ، چه ها کرد
عشق تو ، توی وجودم / تا همیشه ، موندگاره
همه آرزوم همینه / که ببینمت ، دوباره
دوریه تو داره آروم / من و ازپا، در میاره
رنگه پیری ، ذره ذره / تو وجودم پا میزاره ، پا میزاره
طاقت دوری ندارم / تو بیا ، بمون کنارم
ارزونیه قدم تو / همه ی دارو ندارم....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:56
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
من هیچ نمی خواهم ...

تنها صدایت را می خواهم تا موسیقی سکوت لحظه هایم باشد

نگاهت را می خواهم تا روشنی چشم های خسته ام باشد

وجودت را می خواهم تا گرمای قندیل آغوشم باشد

خیالت را می خواهم تا خاطره لحظه های فراموشم باشد

دست هایت را می خواهم تا نوازشگر بی کسی اشک هایم باشد

و تنها خنده هایت را می خواهم تا مرهم کهنه زخم های زندگی ام باشد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:46
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

مخاطب خاص  {-35-}

گریه کردم تا بدونی زندگی بی غم نمیشه / اگه دستامو بگیری از غرورت کم نمیشه .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به این دو دسته افراد کار نداشته باشین ، طفلیا دست خودشون نیست :
یکی اونا که سوالی می پرسن که جوابش رو می دونن
دومی اینا که طبقه اول تا همکف رو با آسانسور میرن !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی وقتها باید یقه‌ ی احساست را بگیری با تموم قدرت سرش داد بزنی و بگی: تورو خدا بسه‌ بسه‌ دیگه‌ تا حالا هرچی کشیدم از دست تو بود
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همین خوبه که با اینکه سراغ از من نمیگیری
ولی تا حرف من میشه یه لحظه تو خودت میری
به جز تو همه میدونن واست این مرد می میره
واسه همین جداییت رو کسی جدی نمی گیره
همین خوبه که با اینکه چشاتو روی من بستی

تو چندتا خاطره با من هنوزم مشترک هستی
همین خوبه که آرومی و حس میکنی آزادی
که دست کم تو عکسامون هنوزم پیشم ایستادی
واسه من کافیه اینکه تو از من خاطره داری
به یادشون که می افتی واسه من وقت میذاری
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
به ســلامتــی اون پسری که به دختره دست نــزد گفت: شــاید مــاله هم نبــاشیم... نمــیخوام دســت خورده باشــی!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــــــــــــرو !

ترســــ از هیچ چیز ندارمــــ

وقتیـــــ یقین دارم بیشتر از منـــ

کسی دوستت نخـــــــواهد داشت

بیشتر از منــــ کسی طاقت کمـــ محلی هایت را ندارد

بــــــــــــرو !

ترس برای چه؟؟

وقتی می دانمــ یکــ روز تُف می اندازی

به روی تمام آن هایی که

به خاطرشــــان من را از دستـــــ دادی.... !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا هم كه باشی

بندگانی هستند كه از تو ناراضی اند!

به دنبال رضایت چه كسی می گردی،

وقتی این روزها، انسان ها از دست خودشان نیز عصبانی اند...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:35
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ