♥ نگار ♥
استعفا میدهم!!!!
زن بودنم را!
مرا تخته سنگی و تکه چوبی بس است...
چرا که بی پروا ترین و سخت ترین ها
ازآن دنده ی چپتان است ...منبع درد هاتان!!!!
مرا به ابری و قطره آبی بس است...
دست نوشته های یاسی
زن بودنم را!
مرا تخته سنگی و تکه چوبی بس است...
چرا که بی پروا ترین و سخت ترین ها
ازآن دنده ی چپتان است ...منبع درد هاتان!!!!
مرا به ابری و قطره آبی بس است...
دست نوشته های یاسی










