یافتن پست: #دست

be to che???!!
be to che???!!

هي مرد!!!!!!!!!!
سرتو بگير بالا و تو چشمام نگاه كن
نگاه كن
نگاه كن
نترس
از چي مي ترسي؟
از يه نگاهه ساده؟
نگاهم ترس داره؟
از چشام مي ترسي يا اين اشك ها ديوونت مي كنه؟

از اين كه حرفاي كثيفت باعث اين اشك ها باشه؟
تو از اين اشك ها مي ترسي؟

با توام !
نگاهم كن . . .
نگاه كن كه اين اشك ها واسه چي ميريزن . . .
نگاه كن كه چي به روزم آوردي . . .
مگه با تو نيستم . . .
نگام كن. . .
لعنتي  . . .
نگام كن . . .

مي فهمي تحقير چيه؟

مي فهمي به خاطر عشق  ، اشك ريختن چيه؟
مي فهمي وقتي ميگي اگه صدات در بياد ميزنمت ازت ميترسم يعني چي؟

مي فهمي دست يه مرد سنگينه؟
مي فهمي سنگيني يه سيلي چي كار مي كنه؟


همون كاري كه تو مي كني . . .
همون كاري كه حتي با حرفا و توهماتت باهام ميكني.

تحقير و تهمت  درد داره . . .
بفهم . . .
بفهم كه اين اشك ها صورتمو مي سوزونه . . .


بفهم كه قلبم تيكه تيكه ميشه . . .


بفهم كه  دنيامو . . .


روحمو . . .

قلبمو . . .


بدنمو . . .


فقط به تو دادم . . . .


تو رو به جونه قناري ها ! تو رو به اون خداي بالا سرمون بفهم!


تو رو به خدايي كه بهت زندگي داده بفهم . . .


تو كه اسمتو مرد مي ذاري زن بودنم رو دركم كن


بفهم كه دارم جون ميدم  تا عشقمو  ببيني . . .


تو كه ادعاي مرد ! بودن داري . . .
تو كه ادعاي غيرتت ميشه !
تو كه ادعاي عاشقيت ميشه!!! . . .

تو كه ميگي دوسم داري . . .


تو كه ميگي فقط منو خواستي . . .


باورم كن كه تنها عشق دنيام تويي . . .



پ.ن: مهم نيست كه نمي فهمي ، فقط با حرفات داغونم نكن .

پ.ن: مي دونم نمي فهمي . . . چون تو يه مردي !!!!!!!  تو خوده دردي . . .



پ.ن مهم : مخاطب دارد اين نوشته ها!


مردي كه عاشقم كرده


باورش كردم


يار و ياورش شدم


مردي كه نام 4 حرفي اش 4 جهت وجودم رو گرفته@hamid-avp

دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 22:32
+1
xroyal54
xroyal54
در CARLO
ﻫﻤﻪ ﯼ ﭘﺴﺮﺍ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺴﺘند.
ﻭ ﺑﻪ ۲ ﺩﺳﺘﻪ ﯼ :ﻋﺰﺭﺍﺋﯿﻠﯿﺎﻥ ﻭ
ﺍﺑﻠﯿﺴﯿﺎﻥ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯽ
ﺷﻮﻧﺪ.........
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺟﯿﻐﻐﻎ ﺩﺳﺖ ﺳﻮﻭﻭﻭﺕ
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 18:14
+9
xroyal54
xroyal54
در CARLO









ایام رمضان بهانه ای بود برا تمرین انسانیت و عشق به داشته ها، تلاش برای دست آوردن نداشته ها و درک ارزش ها.
****عید سعید فطر مبارک ****
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 17:57
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدری دستش رو روی شونه ی پسرش گذاشت و گفت: منو بزن!پسر با مشت زد زیر چشم باباش!


پدر: کصافط چیکار میکنی؟ من پدرتم


پسر: شما پدر منی و احترامت واجب و هرچی ازم بخوای نه نمیگم


پدر: پس دوس دخدره تو بده من o-O


پسر: دیگه احترامم حدی داره :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 16:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از روش های مناسب بروز مرض سادیسم!علی الخصوص نسبت به مخاطب خاص!!!!!!!!كه اتفاقا همكلاسیتونم هست!و به طور كاملا شانسی بغل دستتون میشینه!وكاملا اتفاقی با چن تا از دخترای كلاس صمیمی شده اینه:
مداد فشاریتو فشار بده تو مچ پاش!
جواب میده به خدا!رو مخاطب خاص خودم امتحان كردم سركلاس نفشه كشی !داداش رفت هوا!!!!!استادم حذفش كرد!
خودم كه همون اول گفتم مشكوك به ابتلا به مرض سادیسمم!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:31
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:12
+2
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 14:26
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی از دخترا انقد ماهن که آدم فکر میکنه فردا عید فطره …
یه همچین موجودات بیوتیفول و مهمی هستیم ما !
دخترا پرچمو ول کنید بیاید منو از دست این پسرا نجات بدید !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 14:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیام باید گفت:

عزیزم…

از دستت هر کاری بر میومد انجام دادی….

حالا نوبت پاهاته…

گور تو گم کن…!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 14:05
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:41
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ