یافتن پست: #دست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه ده تا گل گرفتی دستت و رفتی جلوی اینه ۱۱ تا گل قشنگ دیدی اصلا تعجب نکن این نشون میده هم کوری هم خنگی و هم دچار توهم شدی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﺩﯼ ﻋﻘﺮﺑﯽ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻥ ﺍﺏ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ
ﻣﯿﺰﻧﺪ،ﺍﻭ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﻋﻘﺮﺑﺮﺍ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﺪ
ﺍﻣﺎ ﻋﻘﺮﺏ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻧﯿﺶ ﺯﺩ .
ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺳﻌﯽ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﻋﻘﺮﺏ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﺏ ﺑﯿﺮﻭﻥ
ﺑﯿﺎﻭﺭﺩ،ﺍﻣﺎ
ﻋﻘﺮﺏ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻧﯿﺶ ﺯﺩ .
ﺭﻫﮕﺬﺭﯼ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﻭﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻪ ﻋﻘﺮﺑﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ
ﻧﯿﺶ
ﻣﯿﺰﻧﺪ ﻧﺠﺎﺕ ﻣﯿﺪﻫﯽ؟ﻣﺮﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ:
ﺍﯾﻦ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﻋﻘﺮﺏ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﯿﺶ ﺑﺰﻧﺪ ﻭﻟﯽ ﻃﺒﯿﻌﺖ
ﻣﻦ ﺍﯾﻦ
ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯﻡ
ﺭﻫﮕﺬﺭ ﮔﻔﺖ : ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯ ﺗﺎ جونت درآد!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:08
+4
saman
saman
چه داستان غریبی است داستان زندگی
دستی که داس را برداشت
همان دستی که گندم را کاشته بود…!

(نجیب زاده)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 12:05
+5
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 11:54
+4
roya
roya
دستگاه مشترک مورد نظر از دست “دوستت دارم” های دروغ تو خاموش است،
لطفا دیگر تنهایش بگذار …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 11:31
+4
roya
roya
در CARLO

مثل برف سپيد بودي 


مثل ابر پربار  . . 


 


مثل آسمان وسيع بودي 


مثل دريا عميق . . 


 


مثل شب پر راز بودي 


مثل ماه زيبا . .  


 


تو دست در دست من


قدم مي زدي در بي نهايت  . . 


 


تو چشم در چشم من 


حرفها مي زدي


 از اميدهاي دور  . . 


 


ما مي تپيديم در هم 


 مي خوانديم يك صدا  . . 


 


ما تنها نبوديم  . .


اما . . . 


تو . . تو نبودي . . 


 


افسوس دير فهميديم 


كه تو تنها


 يك نمايش كوتاه بودي. 


دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 11:10
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

به یاد ماهی که تا نبینمش دست از روزه گرفتن بر نمیدارم

بیا تکلیف منو روشن کن


دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 04:07
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
وقتی تو هستی لحظه ها نیستند

و

گذر زمان در دستان یخ زده ی من است

 تو باشی ...


دیگر هیچ نمی خواهم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 03:16
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

برای خسته ی بد حال بوسه ای بفرست

به جای فطریه امسال بوسه ای بفرست

میار هدیه که بسیار دست و پاگیرست

هلاک آن دو لبم   حال بوسه ای بفرست
{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}

تقدیم به همه


دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 03:00
+3
be to che???!!
be to che???!!
ما از همان كودكي اسير دست نويسندگان شديم ! وگرنه كدام روباه پنير ميخورد ؟؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 02:56
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ