یافتن پست: #دست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﭘﯿﺠﯽ ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻄﺮﺡ ﺷﺪﻩ بود که "ﺭﻭﺯﻩ ﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎ ﭼﯽ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ؟"ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰﻣـﻮﻥ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺯﯾﺮ ﺑﻮﺩ؛ﺑﺎ ﺩﺭﻭﻍﺑﺎ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪﺑﺎ ﺍﻓﻄﺎﺭﺑﺎ ﺁﭼﺎﺭ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ :|ﺑﺎ ﺭﻭﺯﻩ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ :|ﺑﺎ ﮐﻠﯿﺪ ﺑﺎ ﺗﺮﯾﺎﮎ ﺑﺎ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﮔﻠﺮﻧﮓ ﺑﺎ ﺍﻧﺒﺮﺩﺳﺖ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺑﺠﻮ ﺗﮕﺮﯼﺑﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﺎ ﺭﻣﺰ ﯾﺎ ﺯﻫﺮﺍ ﺍﺻﻼ ﻧﻤﻴﺒﻨﺪﻳﻤﺶ ﻛﻪ ﺑﺨﻮﺍﻳﻢ ﺑﺎﺯﺵ ﻛﻨﻴﻢ :|ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﺸﻪ،ﺳِﻔﺖ ﺑﺴﺘﻤﺶ :| ﺑﺎ ﻣﺮﻍ ، ﺩﻝ ﻫﻤﺘﻮﻧﻢ ﺑﺴﻮﺯﻩ ﯾﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ؟ :))ﺑﺎ ﺩﻋﺎﯼ ﺭﺑﻨﺎﯼ ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ ﺑﺎ ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﺖ ﻣﺎﺩﺭ !!!!!!!!!!!!!!!!!! ینـــی ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻣﻠﺖ ﺧﺠﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﺎ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:21
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 16:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوش به حال کسایی که اگرهم اشتباهی میکنند.دستشون ،قلمشون،ذهنشون،زبانشون،بیانشون،فریادشون،بیشترازاینکه به سمت توجیح بره،به سمت فکر کردن به اشتباهه میره وبعدهم اینکه حداقل سکوت می کنند.به جایی که دادو بیداد کنند.اگرهم عذرخواهی نمیکنند،حداقلش اینکه سکوت میکنند. لای سکوتشون دنبال این میگردند،که چرا،دلیل اشتباهه چیه؟این رو از خدا بخواهیم تو این ماه.که از جسارت های این شکلی،جرات های این شکلی ،شهامت های این شکلی رو به دلمون بده.که اگه اشتباهی کردیم.مردونه وایسیم.وبگیم که اشتباه کردیم.آدم رو محبوبتر میکنه.شک نکنید.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 16:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر گرسنه اش می شود ، شتابان به طرف یخچال می رود

در یخچال را باز می کند

عرق شرم بر پیشانی پدر می نشیند

پسرک این را می داند

دست می برد بطری آب را بر می دارد

کمی آب در لیوان می ریزد

صدایش را بلند می کند:چقدر تشنه بودم

پدر این را می داند پسر کوچولو اش چقدر بزرگ شده است
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 16:18
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
خدا جون یادت هست؟
دستشو گرفتم آوردم پیشت گفتم من فقط اینو میخوام
گفتی این نه بهتر از اینو برات گذاشتم کنار
پامو کوبیدم زمین و گفتم من همینو میخوام
آروم توی گوشم گفتی:
آخه اون از من قول یکی دیگرو گرفته{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:55
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
چند حقیقت در مورد ادمها:
وقتی کسی حتی به چیزای کوچیک و الکی میخنده مطمءن باشید عمیقا غمگینه
وقتی کسی نمیتونه گریه کنه نشون دهنده ی ضعف اونه
اگر کسی به خاطر چیزای احمقانه و کوچیک از دستت عصبانی میشه یعنی خیلی دوستت داره
پس الکی قضاوتشون نکنیم...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:52
+3
saman
saman
در CARLO
گر آماده نباشیم ارزشمندترین زمان ها را نیز از دست خواهیم داد ، و کسی که آماده

نیست بخت کمتری برای پیروزی خواهد داشت ، آمادگی یعنی بروز بودن

در هر حرفه و کاری . . 
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:48
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه تناقض تلخی شده ام..!!
دلم شور میزند.
اما دستانم " نمک " ندارند...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عارفی را دیدم که در دستی آب داشت و در دستی آتش.
می گفت می روم تا آب در دوزخ ریزم و آتش در بهشت افکنم
تا کسی خدا را نه از بیم آتش پرستد و نه از ذوق بهشت...
خدا را برای خدا باید خواست!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ببخشید كه از روى ناراحتیم........
یه وقتایى دستاتو رد مى كنم.......
منو توى این حال، تنهـا نزار........
كه تنهـا بشم ، فكر بَد مى كنم
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:30
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ