یافتن پست: #دست

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
{-40-}{-40-}{-40-}{-40-}
این یعنی چی که من این همه اسم توی لیست دوست هام دارم ولی فقط 43 تا لایک پروفایل؟!!!!{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
.................
میتونید باز نشرش هم بکنید تا همه مطلع و اگاه بشن{-7-}
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1390/12/28 - 21:51]
18 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 21:50
+9
مهسا
مهسا
اسپانيايي ها ميگن : "عشق ساكت است اما اگر حرف بزند از هر صدايي بلندتر است "ايتاليايي ها ميگن: "عشق يعني ترس از دست دادن تو ! " ايراني ها ميگن : "عشق سوء تفاهمي است بين دو احمق كه با يك ببخشيد تمام ميشود ...{-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 21:42
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
والا ما بچه بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا خانوم رضایی! میگفت: شما… مام میگفتیم: ما؟ میگفت: بعله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقبتر بشین! مام میرفتیم عقب! بعد میگفت: یکم عقبتر! آقا مام تا نزدیکیهای در ورودی میرفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده..! یعنی یه همچین بچه های دوست داشتنی ای بودیم ما..!{-7-} {-11-}
10 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 21:21
+13
fowkes
fowkes
امروز بعدازظهر به اصرار یکی از دوستان اخراجیهای 3 رو برای اولین بار دیدم
از بعداز ظهر احساس میکنم با تراکتور از رو شعورم رد شدن{-6-}{-6-}
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 21:20
+5
-5
reza
reza
چیزهایی هست که نمی توان به زبان آورد ، چرا که واژه ای برای بیان آنها وجود ندارد
اگر هم وجود داشته باشد کسی معنای آن را درک نمی کند .
اگر من از تو نان و آب بخواهم تو درخواست مرا درک می کنی ...
اما هرگز این دستهای تیره ای را که قلب مرا در تنهایی گاه می سوزاند و گاه منجمد می کند،
درک نخواهی کرد

ترانه شرقی/فردریکو گارسیا لورکا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 21:08
+3
reza
reza
غریب روزگاری است...جان را به نقد می ستانند و عشق را به نسیه می فروشند!غرور را به گرو میگذارندو محبت را گدایی می کنند!...خدای را به سیم و زر می فروشند و سیم زر را به غمزه ای هرزه!...آبرو را چون آب در کف دست نگه می دارند و دروغ را چون مدال بر سینه!...غریب روزگاری است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 21:05
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ای باران نبار..........

نه چتر دارم ...........

نه یار.......................
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 20:12
+8
مهسا
مهسا
هر جا دلت شکست قبل رفتن خودت جاروش کن! تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره.
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 18:37
+5
مهسا
مهسا
دست به دامن خدا که می شوم
چیزی آهسته درون من
به صدا می آید که...
نترس!!...

از باختن تا ساختن دوباره فاصله ای نیست...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 18:03
+2
nahid
nahid
مي بخشم كساني را كه هرچه خواستند با من ، با دلم، با احساسم كردند و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پايان خودم نزديكم ،
پروردگارا
به من بياموز كه در اين فرصت حياتم آهي نكشم براي كساني كه دلم را شكستند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 17:57
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ