یافتن پست: #دست

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ایامتان به کام
تا اطلاع ثانوی خدانگهدار{-41-}
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:16
+10
ramin
ramin
خدایا

دستم به آسمانت نمی رسد

اما تو که دستت به زمین می رسد

“بلندم کن “
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:12
+6
reza
reza
لحظه ی به تو رسیدن یه تولد دوبارس

شهر چشم تو رو داشتن یه غروب پر ستارس

خواستن دستای گرمت مث ماجرا می مونه

برق الماسای چشمت مث کیمیا می مونه

اگه تو قسمت من شی می زنم یه رنگ تازه

اسم من کنار اسمت

اسم من کنار اسمت قصر خوشبختی میسازه

تو رو هر کی داشته میره تا قله خورشید

با تو میشه غصه ها رو به زلال چشمه بخشید
زیر چتر لمس دستات میشه تا خدا رها شد

‎میشه رفت تا آسمونا شاید اون بالا خدا شد

با تو غم رنگی نداره زندگی شهر فرنگه

از تو قلعه ی نگاهت رنگ غصه ام قشنگه

از تو قلعه ی نگاهت رنگ غصه ام قشنگه

سهم هرکسی که باشی خوش به حال روزگارش

پاییز و زمستوناشم میشه هم رنگ بهارش

شعله ی آتیش چشمات یه چراغونی زیباس

لحظه ی به تو رسیدن بهترین لحظه دنیاس

با یه لبخند طلاییت همه ی زمین می لرزه

آرزوی تو رو داشتن به هزار ونیا می ارزه

روی انگشتر شعرم قیمتی ترین نگینی

دوست دارم واسه همیشه روی چشم من بشینی

میشه تو هوای پاکت تا سحر نفس نفس زد

تا تو باشی میشه آسون چهره ی آفتابو پس زد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:07
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی
دست دعا
به درگاه خداوند برداری . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:04
+10
ronak
ronak
وقــتی دست فــشردیــم
و قـــول دادیـــم ....
فقــــط
دست ِ تــو مـردانـه بــود !
و ....
قـــــول ِ من !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:04
+9
reza
reza
نمی دانم چرا بعد از عبور از

دقیقا سیصد و هشتاد و نه شب

کماکان لحظه ها بیدار و زنده

کماکان دستها مرداد،در تب



کماکان سجده ها لبریزِ نفرین

کماکان خنده ها زهر هلاهل

تمام حرف ها نقش کف دست

به روی ماسه های خیس ساحل



دوباره چهره ها اندوه،اندوه

دوباره بغض ها فریاد،فریاد

بلندِ آسمان کوتاهِ کوتاه

دوباره خاطرات … ای داد و بیداد



تمام زندگی دور تسلسل :

دوباره،بازهم،یک بار دیگر

دوباره روی گردنهای زخمی

طناب خسته ی یک دار دیگر …
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:58
+4
maryam
maryam
کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی بمان... نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی هرطور راحتی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:50
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
تویی که دم از کوروش میزنی بگو کدوم از حرفاش با دین اسلام منافات داره. ؟!!
من افتخار میکنم به ایرانی بودنم چون امام سجاد(ع) میگه بهترین امت غیر عرب به واسطه اسلام امت ایرانه.
من افتخار میکنم که پیامبرمون میگه دانش اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس به ان دست خواهند یافت نه عرب.
من افتخار میکنم که یکتا پرستم چون کوروش هم یکتا پرست بود.
من افتخار میکنم که تو ایران اسلامی به دنیا اومدم که از کتابی پیروی میکنن که تمام علوم درش وجود داره.
من افتخار میکنم که مسلمانم چون اگه این اسلام نبود باید نفت مارو میبردن و هنوز ازمون حق توحش میگرفتن.
من افتخار میکنم که ایرانی و مسلمانم چون پیامبرمون تو کتاب خودش قرآن گفته که ملاک برتری نزاد و پوست و کشور نیست. ملک برتریتون خداپرستی و تقواست. و این حقوق متقابل انسانها رو نسبت به هم نشون میده که سازمان ملل برا هضم این جمله حالا حالا ها باید بدوئه.
من افتخار میکنم که ایرانیم چون همین ایرانیا تو 8 سال با چند ده کشور جنگید و به واسطه اسلام حتی یه وجب از خاکشو نداد.
من افتخار میکنم که ایرانیم چون شهاب 3 ما میتونه هر کشوری رو با خاک یکسان کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:36
+12
ramin
ramin
پشت ویترین زندگی به عروسکی که نمی تونی بخری نگاه نکن چون فقط وسوسه ات میکنه عروسکی که داری و از دست بدی
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:06
+7
-1
jamal
jamal
اگر خواستار مهاجرت به کانادا هستید تا 30 سپتامبر با ما تماس بگیرید . (دسته غازهای مهاجر){-20-}{-14-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:56
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ