سیاهه ای از آسمان
ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ایامتان به کام
تا اطلاع ثانوی خدانگهدار
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ایامتان به کام
تا اطلاع ثانوی خدانگهدار











بهت امید میدم که هنوز مردایی هستن که ازاین غلطا نکنن!!





1390/12/28 - 21:34الهی شکر...خدایا حفظ کن چنین مردانی را ک نشان این مرز و بوم و افتخار این خاکند



1390/12/28 - 21:37 ( لايک توسط 1 کاربر )همچنین زنان پاکدامن را!



1390/12/28 - 21:39 ( لايک توسط 1 کاربر )
1391/01/3 - 03:11چرا گریه ؟
1391/01/3 - 21:20مثله اینکه دل پری داری؟!؟!؟!