یافتن پست: #دست

نیوشا
نیوشا
منم اعتراف میکنم یه سری استدم با من لج کرده بود نمیدونم چرا- باهاش خوب شدم تا آبها از آسیاب بیوفته بعد یه روز از اتاق اساتید براش چایی اوردم و توش توف کردم دستمو توش کردم و....{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:47
+6
parnian
parnian
دوستان عزیز توجه بفرمایین ....

وقتی فین میکنین وسط دستمال رو نگاه نکنین !!!!
کمتر گزارش شده که کسی مروارید فین کرده باشه! ... :
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 12:12
+4
hadith
hadith
دست هایم به آرزوهایم نمی رسند.... آرزوهایم بسیار دورند... ولی درخت سبز صبرم می گوید.... امیدی هست... خدایی هست...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 02:02
+5
hadith
hadith
وقتی تبر به جنگل آمد... درخت ها فریاد زدند... :"نگاه كنید دسته اش از جنس ماست..."
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 01:44
+5
-1
hadith
hadith
شبی به دست كلاغان شهر می سوزد
مترسكی كه سرش بی كلاه می ماند...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 00:10
+7
sasan pool
sasan pool
تو که ۶ـتات خیلی قشنگه

ادعاهات خیلی عجیبه

تو که این همه نگاهت
... ...
واسه داور خیلی لطیفه

می دونستی ۶ـتا ، شکل یه نقاشیه که

کیسه کشو توش میشه دید

می دونستی یا نه ؟ می دونستی یا نه ؟

می دونستی پرسپولیس تا به ابد سرورته؟

می دونستی یا نه؟

می دونستی رفتنت به دسته ۳ ، کاریه که هیشکی نکرده؟

می دونستی یا نه؟ می دونستی یا نه؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 21:35
+1
امید
امید
این شعر تکان دهندست؛ اما متاسفانه واقعی. همه مسایل را بزاریم کنار؛ فقط به خودمون نگاه کنید و ببینیم چقدر آماده ایم؟
نیا گل نرگس، جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه به لب ها، یکی برای تو نیست
نیا گل نرگس، که در ضلال دلی
هزار آینه نقش و، یکی ز خال تو نیست
نیا گل نرگس، به آسمان سوگند
قسم به نام و نهادت، دلی برای تو نیست
نیا گل نرگس، ز رنجمان تو نکاه،
کسی ز خلق و خلایق، فدای راه تو نیست
نیا گل نرگس، بدان و آگه باش
که جای سجده گه ما، هنوز مال تو نیست
نیا گل نرگس، به مجلس ندبه
که ندبه، ندبه خرقست، پایگاه تو نیست
نیا گل نرگس، دعای عهد کجاست
نه این نماز جماعت به اقتدای تو نیست
نیا گل نرگس، به جان تشنه عشق
دعا دعای ظهور است، ولی برای تو نیست
نیا گل نرگس، سقیفه ها برپاست
ردای سبز خلافت، ولی برای تو نیست
نیا گل نرگس، که چون علی(ع) تنها
به فجر صبح ظهورت، کسی کنار تو نیست
نیا گل نرگس، تو را به خاک بقیع
که شهر ما، نه محیای گام های تو نیست
نیا گل نرگس، به مادرت زهرا(س)
کسی برای شهادت به کربلای تو نیست
نیا گل نرگس، نیا به دعوت ما
هزار نامه کوفی، یکی برای تو نیست
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 17:39
+6
حمید
حمید
یادش بخیر ما بچه بودیم، یه دستمال کهنه ای، لنگ ماشینی چیزی پیدا می کردن می ذاشتن لای پامون بقچه می کردن تا یه هفته بعد بازش کنن. الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هر دو طرف، 8 لایه محافظ، ویتامینه، همراه با عصاره مالت، ایربگ، کروز کنترل، سنسور عقب، تهویه مطبوع، با ال سی دی... خلاصه فول آپشن دیگه! از LCD هم توشو نشون می ده دیگه لازم نیست راه به راه بازش کنن!{-33-}{-33-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 17:26
+7
حمید
حمید
در SMS
تو را از بس زلالی دوست دارم
تو را از بی مثالی دوست دارم
اگر چه شاخه ام گل هم ندارم
تو را با دست خالی دوست دارم{-57-}{-57-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:33
+2
مهسا
مهسا
هرگزبه دیگران اجازه نده قلم خودخواهی به دست بگیرند، دفتر سرنوشت را ورق زنند، خاطراتت را پاک کنند و در پایانش بنویسند قسمت نبود
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:09
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ