یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز یه سر رفتم محله قدیممون ،
همه خونه ها و مغازه ها و آدما رو یه دل سیر نگاه کردم
ولی هیچ حس خاصی بهم دست نداد …

اینکه هنوزم تو همون محله زندگی میکنیم امکان داره تاثیر گذاشته باشه...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﻣﺪﻝ ﺑﯽ ﺷﻌﻮﺭﻡ ﺩﺍﺭﯾﻢ
ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻣﺸﻮﺭﺕ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺩﺭ ﺁﺧﺮﻣﯿﮕﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﻭﺍﻻ ﻫﺮﻃﻮﺭ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ |:
ﺍﺥ ﺑﺎ ﻣﺸﺖ ﺑﮑﻮﺑﯽ ﺩﻣﺎﻍ ﻭ
ﺩﻫﻨﺸﻮﻧﻮ ﻫﻢ ﺳﻄﺢ ﺑﮑﻨﯽ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 18:51
+4
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani
دستمال کاغذی به اشک گفت:

قطره قطره ات طلاست!

یک کم از طلای خود حراج میکنی؟

عاشقم...

با من ازدواج میکنی؟

اشک گفت: ازدواج اشک و دستمال کاغذی؟؟!

تو چقدر ساده ای!

خوش خیال کاغذی!

توی ازدواج ما تو مچاله میشوی

چرک میشوی و آخرش تکه ای زباله میشوی

دستمال کاغذی دلش شکست

گوشه ای کنار جعبه اش نشست

گریه کرد و گریه کرد و گریه کرد

آخرش هم، طفلکی تکه ای زباله شد

او ولی شبیه دیگران نشد

 چرک و زشت مثل این و آن نشد

او

با تمام دستمال های کاغذی

فرق داشت

چونکه در میان قلب خود

دانه دانه اشک کاشت!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 15:35
+9
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani

مرگ داشت با زندگ ی دردو دل میکرد، بهش گفت تو چرا واسه همه دوست داشتنی ای و همه دوستت


دارن با تو باشن ول ی من واسه هیشک ی ا رزش ندارم ؟؟ ! زندگی بهش گفت چون تو یه حقیقتی و من یه


دروغ !!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 14:56
+6
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani
تو که زنگار بر آیینه داری
کجا عشق خدا در سینه داری
اگر عشق خدا در سینه توست
چرا زنگار در آیینه ی توست
بیا ای قطره اهل دل شو
ز خود بگذر به دریا متصل شو
به دریا می روی خواهی نخواهی
بزن دل را به دریای الهی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 14:51
+1


گاهی وقتا دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد


 
که بیاد تو تنهاییم .... و من اجازه ندم !



و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو و آروم بغلم کنه و بگه



مگه من مردم که تنها بمونی





دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 09:54
+8
sara
sara
وقتی دلم گرفته برام اسمون ریسمون نباف !

جوک نگو !

فیلسوف نشو !

فقط دستمو بکش و بغلم کن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 09:00
+11
sara
sara
در CARLO
دلت ضـعـف می رود بـرای شَهـدَش کـه کـامَت را شیـریـن کنـد …
عطـــرش کـه مستـت کنـد…
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 08:50
+5
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 06:47
+4
saman
saman
معنای ابراز خشم این است که ما در حدی صحبت می کنیم که همه ی انسانهای معقول و عادل و مهربان رفتار می کنند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 06:40
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ