یافتن پست: #دل

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

درباره من : کمی خسته کمی ارام کمی دلگیر از ان رویای نا فرجام.... همه ما اینجا عكسای قشنگی داریم، مجردیم و تحصیل كرده بر حسب اتفاق همه لیسانس به بالا هستیم و به ندرت پیش میاد كه ایران درس خونده باشیم، از نظر اوضاع مالی كه اصلا حرفشم نزن، همه بیزینس و سرمون شلوغ ؛ اونقد كار رو سرمون ریخته كه زیاد فرصت واسه نت اومدن نداریم پس بهتره واسه آشنایی بیشتر و بقای دوستی از امكاناتی مثل تلفن همراه یا حداقل از تلفن شخصی اتاقمون استفاده كنیم، اكثرا زندگی مجردی با دوستان داریم و اتفاقاً پایتخت هم زندگی می كنیم، از نظر هنری یه جورایی همه هنرمندیم، وقتی كم میاریم گیتار می زنیم وقتی هم زرنگیم سه تار می زنیم، ورزشكار هستیم و تو ورزشای انفرادی فعالیت می كنیم (اكثرا بیلیارد و سواركاری) وب سایت شخصی مون كه در حال احداثه و چون خیلی بیزی هستیم این روزا هنوز فرصت كافی واسش نداریم، از مسافرت به كشورای خارجی بگیم، فقط منطقه ی مثلث برمودا رو نرفتیم اونم به خاطر مسایلی كه قطعاً خودتون اطلاع دارید، از نظر زبانهای خارجی فقط فارسی مون یك كم ضعیفه كه باید ببخشید و علتش هم عرض شد خدمتتون "تحصیلات دانشگاهی خارج از كشور"، شبها تا دیر وقت كارهای شركت رو انجام میدیم و چون باید بصورت آنلاین انجام شن اجباراً مسنجرمون هم آنلاینه، ولی خداییش با كسی چت نمی كنیم اصلا اگه دوست دارید User و pwd بهتون بدیم كه ببینین فقط شما تو اد لیستمونین، از نرم افزارهای جاسوسی هم استفاده نمی كنیم، به ما چه ربطی داره شما تو شبكه چی كاره ای فقط انتظار نداریم جواب آفها رو ندین، اااا دیدین داشت یادمون می رفت، به شدت از دروغ متنفریم و اصلا اهل كلاس گذاشتن نیستیم، اصلا این صداقتمون بود كه ما رو به اینجا رسوند، اگه احتمالا با كسی تو نت آشنا شدیم صرفا به خاطر این بوده كه از پروفایل و اخلاقش خوشمون اومده و اصلا به خاطر عكسش نبوده كه براش پیام دادیم...راستی هممون اسم و عكسامون هم واقعیه.مگه نه؟!!..........

دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 01:20
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
تن محنت کشی دارم خدایا

دل حسرت کشی دارم خدایا

ز شوق دلبر و داد و فراقش

به سینه آتشی دارم خدایا
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 01:11
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


اگــــــــر دیوانگی نباشد پس چیست؟؟ وقتی در این دنیایِ به این بزرگــــــــــی... دلت فقط هــــــــــوایِ یک نفر را میکند !!!


دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 00:44
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

قفس داران سکوتم را شکستند / دل دائم صبورم را شکستند / به جرم پا به پای عشق رفتن / پر و بال عبورم را شکستند / مرا از خلوتم بیرون کشیدند / چه بی پروا حضورم را شکستند / تمنا در نگاهم موج می زد / ولی رویای دورم را شکستند .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/6 - 23:38
+3
roya
roya


آرایشگاه مردونه




20سال پیش.....


 یه آدمی باتیپ بهروز وثوق: داااش گوشه سبیلاتو چه مدلی بزنم؟؟



آلان.......


 یه بچه سوسوله مامانی: عزیزم ابروهاتو هشتی بردارم یا شیطونی؟



10سال بعد...


یه مرد زن نما:قربوووونت بشم من الهی،


میکاپ خلیجی بزنم یا لایت یا اروپایی؟؟؟؟؟؟


دیدگاه  •   •   •  1392/06/6 - 23:28
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
یادت باشه که گاهی وقت ها ، مثلا آخر شب ها که می خوای بخوابی ، یه دل تنهایی هست که یکم اون ور تر می تپه برای تو .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/6 - 23:23
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
ای کاش باغبان بودم تا اسم زیبای تو را در بهترین جای قلبم می کاشتم و با خون دل آبیاری میکردم تا بدانی : دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/6 - 23:12
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دلم براى تمامى حرف هایى که نمى زنى …
تنگ است !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/6 - 23:11
+3
shayan
shayan
بایدآهسته نوشت بادلی خسته نوشت تابدانندهمه که اگردوست نباشددل نیست

دیدگاه  •   •   •  1392/06/6 - 21:59
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

فرهاد قصه ی من کوه را نه …
ولی رفت و دل را کند !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/6 - 20:58
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ