یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عمری است لبخندهای لاغر خود رادر دل ذخیره می کنم

باشد برای روز مبادا!

اما در صفحه های تقویم

روزی به نام روز مبادا نیست

آن روز هر چه باشد روزی شبیه دیروز

روزی شبیه فردا

روزی درست مثل همین روزها ست

اما کسی چه می داند؟

شاید امروز نیز روز مبادا باشد!

وقتی تو نیستی نه هست های ما

چونان که بایدند

نه بایدها ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 20:43
+2
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
دختره تو پیجش نوشته دلم گرفته
پسره کامنت گذاشته: 021***854**43 تخلیه چاه اکبر و برادران
ینی حس همدردیتون تو حلقم
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 19:50
+7
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
دنیای پسرا..
پر از پیراهن و شلوار پر از کتونی و عطر
پر از قرار با رفیقاشون تلفنهای 1 دقیقه ای با موضوع چه کاره ای داداش بریم بچرخیم؟
سیگار کشیدن های نصف شب جلوی پنجره ی اتاق
یه یادگاری ...
حرفی در کار نیست قولی وجود نداره همه تو دل خودش میمونه...
آهنگ گوش دادنای نصف شب تو اتوبانا ...
با ناراحتی به یه عکس نگاه کردن دوش گرفتن های 5 دقیقه ای
1000 بار این جمله رو تکرار کردن:به ما نمیخوری آخه...
اس ام اس دادنای شبونه:گورباباش ( که کلی غم پشتش نشسته )
كلمه هاي رمزي كه فقط خودشون معنيشو ميدونيم رازايي كه فقط خودشون ازشون خبر دارن
گپای 4 - 5 نفره روی یه تخت با قلیون،
مسخره كردن همديگه شوخی گاهی بحث های جدی درباره ی آینده و کار..
دنیای پسرا پر از پیراهن های مردونه و تنهایی و رفیقاشون. پر از تلاش برای مخفی کردن غماشون
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 19:42
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بـَــعـضــی آه هـــ ـــا را ،

هـَـــر چـِــقــدر هـَــم کــه از تــه دل بـکـشــــی

بــاز هـَــم سـینــه ات خـالــ ــی نمـیـشــود ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 19:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حرفم باشماست:
آره با شمایی که دل صاف وساده و مهربونی داری...
عزیز دلم دل نبند به جمله هایی امثال:
تو دنیای منی...
تو زندگیِ منی....
تو عشق منی...
تو بری من میمیرم....
تا ابد کنارت میمونم...
و.....
اینا همش
...
"کشکه"
دلتو سفت بچسب
آدمای این زمونه اونقدر معرفت ندارند که قدر دل پاکت و بدونن و نشکوننش
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 18:53
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره تو پروفایلش نوشته:

"دلم گرفته..."!

یکی از برادر ها هم زیرش کامنت گذاشته:

091210563** تخلیه چاه و لوله باز کنی اکبر و برادران!

ینی من کشته مرده این حس انسان دوستیم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 18:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 18:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند روزی است سیگارم دلم را میزند...




میلی ندارم!




اما بی انصافی است آنطور که مرا ترک کردی




ترکش کنم!




شاید دلی در سینه نحیفش با هر پُک می تپد




اعتراف میکنم هیچگاه سیگارم را ترک نمی کنم!




آتیش داری؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 18:18
+1
xroyal54
xroyal54
ﺁﺩﻡ ﻫـــﺎﯼ ﺗﻨﻬﺎﯾـــــــﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﺎﺳــــــــﻢ

ﮐﻪ ﺗــــﻤﺎﻡ ﺩﻟﯿﻠﺸﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺗــﻨﻬﺎﯾـــــﯽ

ﺗـــــــــــﺮﺱ ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﺗــــــــــــﺮ ﺷـــــــــﺪﻥ ﺍﺳﺖ ...

ﻫَــﺮﮐﻪ ﻣــﯽ ﺧــﻮﺍﻫـﯽ ﺑـــﺎﺵ

ﺍﯾـﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﻣُـــﺸﺘَــﺮﮎ ﺍﻧﺴـﺎﻧﻬــﺎﺳــﺖ

ﺗـــﻮ ﻧﯿــﺰ ، ﺭﻭﺯﯼ , ﺳــﺎﻋـﺘﯽ , ﻟـَﺤﻈــﻪ ﺍﯼ

ﺍﺣــﺴﺎﺱ ﺧـﻮﺍﻫـﯽ ﮐـﺮﺩ ﮐـــﻪ . . .

ﻫﯿــﭽﮑـَـﺲ ﺩﻭﺳـﺘﺖ ﻧَــﺪﺍﺭﺩ !...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 17:19
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار تا که تنهاییت از دیدن آن جا بخورد و بداند که دل من با توست ، در همین یک قدمی .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 14:01
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ