یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فریــد ، بـابـا

عــشق اون نیست که وقـــتی دیدیـــش دلـــت بلــرزه

عشـــق اونــه که وقـــتی نمـــیــبینـیــــش دلـــت میـــخواد کــــَـــنده شه ...

خسرو شکیبایی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 18:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیر که جواب میدهی نگران می شوم ...!

می گویند نگرانی ، عشق نیست !

چند روز که صدای خنده هایت را نمی شنوم دلتنگ می شوم ...!

می گویند دلتنگی ، عشق نیست !

به بودنت،به عاشقانه هایت عادت کرده ام ...!

می گویند عادت عشق نیست !

و من هنوز حیرانم از این همه که درگیرم با تو ...

که می گویند عشق نیست !

تو بگو عشق هست ؟ !

یا عشق نیست ؟ !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 18:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتم چشمم,گفت به راهش می دار
گفتم جگرم,گفت پر آهش می دار
گفتم دل من , گفت چه داری در دل؟
گفتم غم تو , گفت نگاهش می دار


(ابوسعید ابوالخیر)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 18:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شدم مثل آدمی که :
درد دلش رو تو یه جمعی گفته و
حضار بعد از کلی خنده گفتن :
.
.
.
" خیلی خوب بود "
این یکی رو نشنیده بودیم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 18:01
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:54
+7
binam
binam
نه آرام می رودنه تند
ساعت دلتنگی را می گویم
همینجا ثابت ایستاده
فکر کنم باید دوباره تعویضش کنم!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:43
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدمش از دور که می رفت اشک سردی رو چشاش بود
اون نمیخواست بره اما زنجیر اجبار به پاش بود
می شنیدم هق هقش رو که می گفت تا فردا به درود
لحظه ها تلخ بود اما چشم من منتظرش بود
به سلامتی ای همه کس
میدونم که برمیگردی
میدونم دلت همینجاست از دلم سفر نکردی
خیلی زود رفت لب جاده اما من او نو میدیدم
خداحافظ گفتنش رو خیلی روشن می شنیدم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من پر از بغضم ولی انگار کسی اشکامو نمیبینه
از دلت هم انتظاری نیست که به کنارم نمیشینه
طاقت روزهای تنهایی وقتی که ایستاده این ساعت
به تموم بی وفایی ها میدونم من میکنم عادت
پابه پای گفتنی های دیوارهای خونه میشینم
وقتی که دلتنگ تو میشم چند تا از ع[!]اتو میبینم
تازه باور می کنم تنهام
چشم تو این قصه رو میگه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توی این شب های دلگیر توبیا پناه من باش
توی تنهایی شکستم بیا تکیه گاه من باش
دلم از غربت اینجا بی تو بدجوری گرفته
بیا میدونم که یادم هنوز از یادت نرفته
نذار اون نگاه آخر آخرین وداع ما شه
دل بده به خواهش من دستامون نذار جدا شه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ