یافتن پست: #دل

saman
saman
در CARLO

یک معادلة جالب:

از سن خودت 20 سال کم کن. باقيمانده رو با 7 جمع کن. اگه عدد زوج بود با 1 جمع و اگه فرد بود از يک کم کن. اگه رنگ تيره رو دوست داري ضرب در 3 کن و اگه رنگ روشن رو دوست داري ضربدر 14/3 کن. نتيجة نهايي رو ول کن. حال خودت چطوره؟

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:51
+2
saman
saman
در CARLO

وقتي از همه چي خسته شدي


وقتي حس ميكني همة درها به روت بسته شده


وقتي دلت پر از غم و غصه است


تا جايي كه ميتوني دستات رو به طرف آسمون بلند كن


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.


.


و با تمام توانت بزن تو سرت

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وصیت کردم سنگ قبرم رو دیجیتالی کنن،
هرکی اومد بجای فاتحه یه لایک بزنه دلم شادشه اون دنیا ^_^
تا زنده هستم که لایک نمیکنین حداقل بیاین سر قبرم یه لایک بزنین
:(
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:35
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
♥♥ ♥فدای سرت میشوند تمام روسری های شهر
♥♥ ♥حتی اگر تمام کلاههای دنیا را برسرم بگذاری...
♥♥ ♥من میتوانم کلاه از سرت بردارم ...
♥♥ ♥گل سرت را باز کنم...
♥♥ ♥موهایت ...
ب
ر
ی
ز
ن
د
♥♥ ♥به صندلی تکیه بدهی...
♥♥ ♥ من موهایت را شانه کنم...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کنــــارِ حوصلــــه ام بمــــان ... ! اگــــر تــــو نباشــــى ... دلــــ♥ـــــم کــــه هیــــچ ... دنیــــا هــــم تنــــگ میشــــود ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:14
+2
saman
saman
در CARLO

همه به زخم هايشان دستمال مي­بندند.


.


. .


.


. .


ولي من به تو دل بسته­ام.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زنگ زدم پشتیبانی میگم:
چرا سرعت اینترنتم کم شده؟
میگه: چون کندی سرعت دارین!
گفتم اجرکم عندالله خیالم راحت شد
یه خانواده از نگرانی در اوردی ! پس دلیلش اینه! البته خودمم شک کرده بودما !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻟﻢ ﯾﻪ ﺩﻭﺱ پسر ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ که...
...
...
...
...
...
...
...
...
ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ...
ﺗﻠﻔﻦ ﺧﻮﻧﺸﻮﻧﻢ ﻭﺻﻞ ﻧﺒﺎﺷﻪ ....
ﺍﺻﻦ ﺩﺍﻏﻮﻥ...
ﮐﻠﻦ ﺻﺪﺍﺷﻮ ﻧﺸﻨﻮﻡ!
ﺍﺻﻦ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺷﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ:|:|:|:|:
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دَم از بازی حکم میزنی!
دَم از حکم دل میزنی!
پس به زبان “قمار” برایت میگویم!
قمار زندگی را به کسی باختم که “تک” “دل” را با “خشت” برید!
باخت ِ زیبایی بود!
یاد گرفتم به دل ، “دل” نبندم!
یاد گرفتم از روی “دل” حکم نکنم!
دل را باید بُــر زد جایش سنگ ریخت که با خشت تک بــُری نکنند!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
درد ِ دل کـه می کنــی؛
ضعـف هـایـت، دردهـایــت را می گـذاری تـوی ِ سیـنی؛
و تعـارف می کـنی کـه هـر کـدامـش را کـه می خواهنــد بــردارنـد؛
تیــز کننــد …
تیــغ کننــد …
و بــزننـد بـه روحـت …!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:24
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ