یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدما مترسک سر جالیز نیستن؛
که وقتی واسه کلاغای دلت تکراری شدن عوضشون کنی؛
پس یه کم در مورد آدما منصف باش؛
تا مترسک یکی دیگه نشی …!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:14
+4
roya
roya
خدایا! کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار مده تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشیش برای دیگری!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وسایل لازم برای مسافرت رفتن:
دخدرا :کیف لوازم آرایشی.. مانتو شلوار شال به میزان لازم
سشوار.. بابلیس .انواع اقسام بدلیجات .لباس زیر در انواع و اقسام و مدلهای فانتزی نیمه فانتزی و کلاسیک(حتی مارک مادام) . لباس راحتی
خمیر دندون و مسواک. باد بزن و باد نزن .جوراب در رنگهای شاد و نیمه شادو معنی گرا و سایر وسایل ....
پسرا :شورت حوله یه شلوارک تموم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:03
+4
saman
saman
در CARLO

انجمن تنبلان:


تنبلهاي عزيز توجهفرمايند دستورالعملهاي جديد رسيد:


سعي كنيد روزها استراحت كنيد تا شبها راحتبتوانید بخوابيد.


در نزديكي تخت­خوابتان صندلي بگذاريد تا اگر از خواب بيدارشديد روي آننشسته و استراحت كنيد.


ايستادن به رفتن، نشستن به ايستادنوخوابيدن به نشستن اولويت دارد.


جايي كه ميتوانيد بنشينيد چرا مي ايستيد؟


كار امروز را به فردا موكول كنيد و كار فردا را به پس فردا


اگر حسكار كردن به شما دست داد كمي صبر كنيد تا اين حس از شما بگذرد


از همه ديرتر سر سفره رفته و زودتر بلند شويد تا زحمت چيدن و جمع كردنسفره به شما تحميلنشود.


براي كار هميشه فرصت هست، پس از استراحت غافل نشويد.


در ميهماني­ها حتماً با خود بالش ببريد شايد فرصتي براي استراحت بدستآورديد.


به خوابنگوييد كار دارم به كار بگوييد خواب دارم.

آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/15 - 13:13]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 13:10
+3
saman
saman
در CARLO

اگه تو رو دوست دارم خيلي زياد! خاک بر سرم!


اگه توي اوني که دلم مي­خواد حتماًخرم!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 13:00
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

شبی از سوز دل گفتم قلم را ،
بیا بنویس غمهای دل را ،

قلم گفتا برو بیمار عاشق ،

ندارم طاقت این بار غم را

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 10:58
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

از خیاطی پرسیدند :زندگی یعنی چه ؟گفت دوختن پارگی های روح و دل با نخ توجهاز ماهیگیری پرسیدند زندگی یعنی چه ؟گفت انداختن قلاب حقیقت جویی در قعراقیانوس علم و داناییاز باغبانی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟گفت کاشتن بذر عشق در زمین دل ها زیر نور ایمانازباستان شناسی پرسیدند زندگی یعنی چه :گفت کاویدن جانها برای استخراج گوهرهای دروناز اینه فروش پرسیدند زندگی یعنی چه ؟زدودن غبار از اینه دل با شیشه پاک کن توکلاز میوه فروش پرسیدن زندگی یعنی چه ؟دست چین کردن خوبیها در صندوقچه قلباز معماری پرسیدن زندگی یعنی چه ؟گفت ساختن پلکانهای موفقیت در خانه فکراز گور کنی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟حفر گودالهایی برای چالکردن همه چیزهایی کهتاریخ مصرفشان گذشته استاز نقاشی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟گفت به تصویر کشیدن زیبییها با بزرگنمایی در نگاه آدمهااز اهنگ ساز پرسیدند :زندگی یعنی چه ؟گفت به تصنیف در اوردن سمفونی عشق در روح و جان آدمها

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 10:57
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

دانه آرام بر زمین غلتید رفت و انشای کوچکش را خواندگفت باغی بزرگ خواهم شد تا ابد سبز سبز خواهم ماندغنچه هم گفت گرچه دل تنگم مثل لبخند باز خواهم شدبا نسیم بهار و بلبل باغ گرم راز و نیاز خواهم شدجوجه گنجشک گفت میخواهم فارغ از سنگ بچه ها باشمروی هر شاخه جیک جیک کنم در دل آسمان رها باشمجوجه کوچک پرستو گفت: کاش با باد رهسپار شومتا افق های دور کوچ کنم باز پیغمبر بهار شومجوجه های کبوتران گفتند: کاش میشد کنار هم باشیمزنگ تفریح را که زنجره زد باز هم در کلاس غوغا شد هریک از بچه ها بسویی رفت ومعلم دوباره تنها شدبا خودش زیر لب چنین میگفت: آرزوهایتان چه رنگین استکاش روزی به کام خود برسید! بچه ها آرزوی من اینست!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 10:56
+4
sara
sara
اینروزااااا.....

آدم جرات نمیکنه با کسی درد دل کنه!!!!

یارو تا ثابت نکنه ازت بدبختتره....

ولت نمیکنه....

اصن یه وضعی<img src=(" title=":((" />((
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 10:06
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi



@arash-tavanaei

دو چیز هیچ وقت از یاد آدم نمیره: -دوستای خوب -روزهای خوب یک چیز هم هیچ وقت از دل آدم نمیره: روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 01:34
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ