یافتن پست: #دل

roya
roya
در CARLO
اشخاصی که بدبختانه به لذات شدید و حاد خو گرفته اند دیگر از لذات معتدل حظ نمیبرند و همواره با اضطراب دنبال شادی و نشاط میگردند . فنلون 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 22:19
+5
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 22:06
+6
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 22:05
+5
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 22:02
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

سر بزار روی شونه هام   ,  
تا بگم آروم از غصه هام
تا بگم چی امد به سرم   ،    
رفت چرا نازنین دلبرم
عیش و شراب و مستی ،
کار ما بود
عشق و خدا و هستی ، یار ما بود اما شد،
رنگ زمستون , نو بهار ما
بزم مهر و جنون در دل به پا بود سینه لبریزه از شور ،
از وفا بود
اما غم ، آمد به قلبم ، ای خدا چرا؟
سوختم ، سوختم من از غم ، دل او پی یار دیگری بود
که عمر رویای من به سر رسیدباختم ،
باختم من به او ، همه ی عمرٍ دلدادگی رو
که غربت به خانه ام سرک کشید

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 19:11
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

بی نگاهِ عشق مجنون نیز لیلایی نداشتبی مقدس مریمی دنیا مسیحایی نداشتبی تو ای شوق غزل‌آلوده‌یِ شبهای منلحظه‌ای حتی دلم با من هم‌آوایی نداشتآنقدر خوبی که در چشمان تو گم می‌شومکاش چشمان تو هم اینقدر زیبایی نداشت! این منم پنهانترین افسانه‌یِ شبهای توآنکه در مهتاب باران شوقِ پیدایی نداشتدر گریز از خلوت شبهایِ بی‌پایان خودبی تو اما خوابِ چشمم هیچ لالایی نداشتخواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنمزیر بارانِ نگاهت شعر معنایی نداشتپشت دریاها اگر هم بود شهری هاله بودقایقی می‌ساختم آنجا که دریایی نداشتپشت پا می‌زد ولی هرگز نپرسیدم چرادر پس ناکامیم تقدیر جاپایی نداشتشعرهایم می‌نوشتم دستهایم خسته بوددر شب بارانی‌ات یک قطره خوانایی نداشتماه شب هم خویش می‌آراست با تصویرِ ابرصورت مهتابی‌ات هرگز خودآرایی نداشتحرفهای رفتنت اینقدر پنهانی نبودیا اگر هم بود ، حرفی از نمی آیی نداشتعشق اگر دیروز روز از روز‌گارم محو بوددر پسِ امروز‌ها دیروز، فردایی نداشتبی تواما صورت این عشق زیبایی نداشتچشمهایت بس که زیبا بود زیبایی نداشت

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 19:08
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

زندگی سخت نیست ما سختش میکنیم عشق قشنگ نیست ما قشنگش میکنیم دل ما تنگ نیست ما تنگش میکنیم دل هیچکس سنگ نیست ما سنگش میکنیم

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 19:04
+4
saman
saman
در CARLO

با كدام ساز اين مردم بايد رقصيد؟؟!!


اگر غمگين باشي مي­گويند عاشق است.


اگر سر به زير باشي مي­گويند احمق است.


اگر مالت را با حساب خرج كني مي­گويند خسيس است.


اگر دست و دلباز باشي مي­گويند ولخرج است.


اگر خوش لباس باشي مي­گويند ژيگولو است.


اگر بد لباس باشي مي­گويند شلخته است.


اگر دير زن بگيري مي­گويند مرد نيست.


اگر زود زن بگيري مي­گويند آتشش تند است.


اگر فقير و بي پول باشي مي­گويند بي عرضه است.


اگر پول دار باشي مي­گويند اهل زد و بند است.


اگر بي قيد باشي مي­گويند لات و آسمان جل است.


اگر بخندي مي­گويند هميشه نيشش باز است.


اگر اخم كني مي­گويند عبوس و بد اخلاق است.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 17:57
+3
saman
saman
در CARLO

میدونی این چیه؟


(         ) (        ) (      ) (    ) (  ) ( )


این دل منه که روز به روز برات تنگ تر میشه...!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 17:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑـﺮﺍﯼ ﺟــﺬﺏ ﺩﺧـﺘــﺮﯼ ﮐـﻪ ﭼــﺸـﻢ ﻭ ﺩﻟــﺶ ﺳــﻴـﺮ ﺑـﺎﺷــﻪ،
ﻻ‌ﺯﻡ ﻧـﻴــﺴـﺖ "ﭘــﻮﻟــﺪﺍﺭ" ﺑـﺎﺷـــﻲ
ﻓـﻘــﻂ ﮐــﺎﻓـﯿـﻪ "ﺷــــﺨــــﺼﯿــــﺖ" ﺩﺍﺷـﺘــﻪ ﺑــﺎﺷــﯽ.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 17:13
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ