سر بزار روی شونه هام ,
تا بگم آروم از غصه هام تا بگم چی امد به سرم ،
رفت چرا نازنین دلبرمعیش و شراب و مستی ،
کار ما بود عشق و خدا و هستی ، یار ما بود اما شد،
رنگ زمستون , نو بهار مابزم مهر و جنون در دل به پا بود سینه لبریزه از شور ،
از وفا بود اما غم ، آمد به قلبم ، ای خدا چرا؟
سوختم ، سوختم من از غم ، دل او پی یار دیگری بود که عمر رویای من به سر رسیدباختم ،
باختم من به او ، همه ی عمرٍ دلدادگی رو که غربت به خانه ام سرک کشید
بی نگاهِ عشق مجنون نیز لیلایی نداشتبی مقدس مریمی دنیا مسیحایی نداشتبی تو ای شوق غزلآلودهیِ شبهای منلحظهای حتی دلم با من همآوایی نداشتآنقدر خوبی که در چشمان تو گم میشومکاش چشمان تو هم اینقدر زیبایی نداشت! این منم پنهانترین افسانهیِ شبهای توآنکه در مهتاب باران شوقِ پیدایی نداشتدر گریز از خلوت شبهایِ بیپایان خودبی تو اما خوابِ چشمم هیچ لالایی نداشتخواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنمزیر بارانِ نگاهت شعر معنایی نداشتپشت دریاها اگر هم بود شهری هاله بودقایقی میساختم آنجا که دریایی نداشتپشت پا میزد ولی هرگز نپرسیدم چرادر پس ناکامیم تقدیر جاپایی نداشتشعرهایم مینوشتم دستهایم خسته بوددر شب بارانیات یک قطره خوانایی نداشتماه شب هم خویش میآراست با تصویرِ ابرصورت مهتابیات هرگز خودآرایی نداشتحرفهای رفتنت اینقدر پنهانی نبودیا اگر هم بود ، حرفی از نمی آیی نداشتعشق اگر دیروز روز از روزگارم محو بوددر پسِ امروزها دیروز، فردایی نداشتبی تواما صورت این عشق زیبایی نداشتچشمهایت بس که زیبا بود زیبایی نداشت
زندگی سخت نیست ما سختش میکنیم عشق قشنگ نیست ما قشنگش میکنیم دل ما تنگ نیست ما تنگش میکنیم دل هیچکس سنگ نیست ما سنگش میکنیم
با كدام ساز اين مردم بايد رقصيد؟؟!!
اگر غمگين باشي ميگويند عاشق است.
اگر سر به زير باشي ميگويند احمق است.
اگر مالت را با حساب خرج كني ميگويند خسيس است.
اگر دست و دلباز باشي ميگويند ولخرج است.
اگر خوش لباس باشي ميگويند ژيگولو است.
اگر بد لباس باشي ميگويند شلخته است.
اگر دير زن بگيري ميگويند مرد نيست.
اگر زود زن بگيري ميگويند آتشش تند است.
اگر فقير و بي پول باشي ميگويند بي عرضه است.
اگر پول دار باشي ميگويند اهل زد و بند است.
اگر بي قيد باشي ميگويند لات و آسمان جل است.
اگر بخندي ميگويند هميشه نيشش باز است.
اگر اخم كني ميگويند عبوس و بد اخلاق است.