گفت آزاد شدی، هرچه دلت خواست بگو فقط هر نکته که بی مورد و بی جاست نگو فی المثل از ملخ و عقرب و از مار بگو ولی از مرغ و از آن گربه که زیباست نگو یخمک و پشمک و کشک است تماما آزاد ولی از نرخ پنیر و شکر و ماست نگو تو ز امثال و حکم گوی سخن پشت سخن و از آن مردک مجنون که دیوانه لیلاست نگو ز ره و راهی و سالک یک نفس حرف بزن ولی از سنگ وز آن درد که در پاست نگو بگو از آنکه بخفت و خبر از سیل نداشت ولی از هر که نشست یا که بپاخاست نگو نکته هرچند عیان است، بیانش منما و دگر نکته که مخفی و نه پیداست نگو بگو از کوچه گذشتی ، بر آن جوی نشستی ولی از آنطرف کوچه که دعواست نگو حرف دیروز مزن چونکه به امروز رسید نقل امروز که خود دیشب فرداست نگو مژده، آزاد شدی هرچه دلت خواست بگو فقط از صد کلمه یک کلمه "راست " نگو
چارلی چاپلین میگوید: آموخته ام که با پول میتوان خانه خرید_ولی آشیانه نه........ میتوان رختخواب خرید_ولی خواب نه............ میتوان ساعت خرید_ولی زمان نه............ میتوان مقام خرید_ولی احترام نه........... میتوان کتاب خرید_ولی دانش نه.......... میتوان دارو خرید_ولی سلامتی نه.............
ومیتوان آدم خرید_ولی دل نه!!!؟؟؟
مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور هامبورگیها در ایران جلسه فوقالعاده تشکیل دادند.
1392/05/12 - 23:18مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از پیگیریهای لازم بالاخره با موافقت باشگاه هامبورگ برای سفر به ایران مواجه شدند. از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز جلسه فوقالعادهای را در محل باشگاه تشکیل دادند و در این جلسه نحوه حضور هامبورگ در ایران و مکاتبه با اسپانسرها برای پرداخت هزینهها بحث و تبادلنظر شد.
مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است گفتوگویی با صندوق حمایت از قهرمانان داشته باشند تا آنها نیز که قبلا موافقت خود را با این بازی و هزینههایش با جذب اسپانسر اعلام کرده بودند هماهنگیهای لازم را انجام دهند.
همچنین قرار است با توجه به اینکه هامبورگیها ماه ژانویه را برای این بازی اعلام کردهاند گفتوگویی نیز با علی دایی انجام شود که در صورت موافقت او این موضوع به اطلاع هامبورگیها رسیده شود.
گفتنی است پرسپولیسیها موافقت خود را با این پیشنهاد هامبورگیها اعلام کردهاند و در صورت تایید دایی و مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان که کارهای مالی این بازی را برعهده خواهند داشت سفیدپوشان آلمانی ماه ژانویه به تهران سفر خواهند کرد. در جلسه شب گذشته نیز که بین رویانیان و معاونین باشگاه برگزار شد در خصوص کلیه موارد بحث و تبادلنظر کرد.
همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است مکاتباتی با وزارت امور خارجه و وزارت ورزش نیز در این خصوص داشته باشند.