یافتن پست: #دل

saman
saman
در CARLO

خوبی و حسن های زنان و مردان!!


 


بیایید از خانم ها شروع كنیم:

 

*زن ها مهربان ، عاشق و دلسوزند.*

 

*زن ها وقتی خوشحالند گریه میكنند.*

 

*زن ها برای نشان دادن توجه و علاقه همیشه كارهای كوچكی انجام میدهند.*

 

*زن ها برای دستیابی به بهترین چیزها برای همسر و فرزندانشان دریغ نمی كنند.*

 

*زن ها قدرت این را دارند كه وقتی خیلی خسته هستند و نمی توانند روی پا بایستند ، لبخند بزنند.*


*زن ها می دانند چگونه یك وعده شام یا ناهار معمولی را به یك فرصت تبدیل كنند.*

 

*زن ها می دانند چگونه از پول خود بهترین استفاده را ببرند.*

 

*زن ها می دانند كه چگونه یك دوست بیمار را تیمار كنند.*

 

*زن ها شادی و خنده را به دنیا ارزانی می دارند.*

 

*زن ها می دانند چگونه ساعت های متوالی كودكان را سرگرم كنند.*

 

*زن ها صادق و وفادار هستند.*

 

*زن ها در زیر آن ظاهر نحیف ، اراده پولادین دارند.*

 

*زن ها برای یاری رساندن به دوست محتاجشان، همه كار انجام می دهند.*

 

*زن ها از بی عدالتی به آسانی به گریه می افتد.*

 

*زن ها می دانند چگونه به یك مرد احساس پادشاه بودن بدهند.*

 

*زن ها دنیا را مكانی شادتر برای زندگی می سازند.*

 


حالا نوبت مردهاست....:

 

*مردان برای حمل اشیاء سنگین و كشتن سوسك و عنكبوتها خوب هستند.!!!*


آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/12 - 16:55]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:52
+2
saman
saman
در CARLO

اینجا همه باکلاسن
هرکس ۳ تا زبون مختلف بلده
خونه همه تو جردن و شهرک غرب و اون بالاهاست
حتی بالاتر از میدون راه آهن ته ته ۲۰ متری
اینجا اگه عکسی بزارن که عابر پیاده داره از چراغ قرمز رد میشه
همه dislike میزنن و قانون مدار میشن
ولی شاید اون ع[!] مال خودشون باشه
اینجا سرزمین پـَـَـ نــه پـَـَــــ……… هاست
اینجا همه فلسفه بلدن و اکثر آقایون فمنیست میشن
ولی ساعت ۱۰ شب مامانه بگه برو از سوپر مارکت رب گوجه فرنگی بگیر میگه خودت برو
اینجا دختر خوشگلای فوتوشاپی ۱۰۰۰ تا پدر ، مادر، خواهر ، برادر و … داره
ولی اون ساده ها ۳ تا اد لیست دارن که یکیش خواهرشه ۲تای دیگه هم کلاسیش
اینجا پسرا اکثرا بدن سازن یا خواننده……دخترا هم که همه مانکن یا مُدل هستن
همه پول دار با وضعیت های مالی آن چنانی هستند
همه هم همدیگرو دوست دارن و تا میبینن یکی تاراحته یه عالمه واسش دل میسورونن
.


.

.

اینجا بیا تو یونی است همین!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:40
+2
saman
saman
در CARLO

درد و دل یک دختر


دختری هستم به سن سی و سه           فارغ از درس و کلاس و مدرسه


مدرک لیسانس دارم در زبان                   دارم از خود خانه و جا و مکان


مرغم و خواهم زبهر خود خروس              مانده ام در حسرت تاج عروس


مبل واسباب ولوازم هرچه هست          پنکه وسرویس خواب وفرش وتخت


هست موجود وجهازم کامل است           پول نقد و زانتیا هم شامل است


هرچه گوئی هست وتنهاشوی نیست    برسرم گیسو و زلف و موی نیست


ترسم از بی شوهری گردم تلف               بر دهانم آید از اندوه کف


کاش جای این همه پول و پِله             گیر میکرد شوهری توی تله


میشدم عبد و کنیز شوی خود           می نمودم چاره درد موی خود


گیسوانی عاریت چون یال اسب      می نشاندم بر سرم با زور چسب
زلف خود را چون پریشان کردمی       حتم دارم در دلش جا کردمی


آنچنان شوری زخود برپاکنم           تاکه شاید در دلش ماًوا کنم


بارالها تو کرم کن شوی را             خود مرتب میکنم این موی را


 


 هشدار: خانومای عزیز میدونید که قرن بی شوهریه!!


پس دست به کار بشید تا بو ترشیدتون در نیومده

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فقط کافیــــه به هر دلیلی یه مدت کوتــــاه مشکل مالی واست پیش بیــــــاد،تو همین مدت کوتــــــــــاه خیلی اتفاقی؛

ماشینت خراب میشه :|
دندون درد میگیری :|
قبض برق و گاز خونــــه میاد :|
...
همراه اول اس ام اس میزنـــــــه قبض موبایل اومده :|
شارژ ADSl تموم میشه :|
به 2 تا جشن تولد دعوت میشی :|
دوستاتم یهو دلشون واست تنگ میشه میخوان بیان پیشت :|

با تشکر:|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:31
+2
saman
saman
در CARLO
احساس میکنم سیاهی و زشتی چهری اطرافیانم را پوشانده است..احساس میکنم ظلمت سیاهی خیانت دروغ تباهی تا آنجا در قلب اطرافیان و دوستانم فرو رفته است که به شاهرگ هایشان نیز رسیده است.خداوندا!این سرنوشتی که برای رقم خورده است آنچنان تلخ است که دلم می خواهم از ته دل فریاد بزنم و به آن لعنت بفرستم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی ها بوی خوب دارند
حتی وقتی دورند.
دلت که براش تنگ میشه
بوی خوبش تو ذهنت میپیچه
و اونقدر دلت هواشو میکنه
که دوست داری محکم بغلش کنی . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم لک زده واسه یه عاشقانه ی اروم
که تو رو سفت بغل کنم
بزاری ازهمه گله کنم
از همه این غمهایی که چشم تورو دور دیدن و ازارم دادن...
گریه کنم و تو اشکامو پاک کنی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است!
مثل همین باران بی سوال
که هی می بارد…
که آرام و شمرده شمرده می بارد!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوس دارم ببرمت یه جای شلوغ ,
خیلی شلوغ ,
وایستم اون وسط نگات کنم!
بگم اینارو میبینی؟
بگی آره!
بگم تو هیاهوی همه این آدما ,
بازم من چشمام فقط دنبال تو میگرده ,دلم برای تو تنگ میشه...
صداهاشونو می شنوی؟
بگی آره!
بگم تو اوج همین صداها دلم دنبال صدای تو میگرده...
بگم حالا چشماتو ببند
بگو چه حسی داری!
بگی انگار بین یه عالمه غریبه گم شدم
بگم اگه نباشی منم بین یه دنیا غریبه گم میشم ....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 15:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
گــــــ ـ ـ ـــاه بــایــد چـــــــــشم بستــــــــ و مثـــل یـــــک کــودکـــ گریـــستـــ...
چــیستــــــــ چـــاره
لـااقـــل آدم دلـــــــ ـ ـ‌ـ ـــش وا می شـــــــــــــود...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 15:42
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ