یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خجالت دختری باید بکشه که روز خواستگاری به پدر و مادر پیر و کم سوادش بگه شما کمتر صحبت کنید

خجالت پسری باید بکشه که (فقط تو رو دوست دارم) رو برای چندین نفر sentکنه

خجالت زنی باید بکشه که خوش گذرونی هاشو در غیاب شوهرش که برای تامین
مخارج زندگی دو شیفت کار میکنه انجام می ده

خجالت مردی باید بکشه که زنش پشتش دعا میخونه که به سلامت برگرده و اون دعا میخونه که زنش از روابط پنهانش با دیگری بویی نبره

خجالتها تموم شدنی نیست بیاییم به جای اینکه خجالت بکشیم جوری رفتار کنیم که خجالت نکشیم ....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند …
میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه …
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن … !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:34
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم یه بار تو پارک با دوستام بودم داشتم زیر لب اهنگ هماهنگه رو میخوندم
-من یه دیوونه ام وقتشه عاقل شم
دوستام:اخر خودتم فهمیدیییییی؟؟؟
قیافه ی من :(
قیافه ی دوستام :)))))
سامی بیگی:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم: من رفتم ؛ باهات قهرم ، دیگه تموم! دیگه دوستت ندارم ….. وچقدر دلم میخواهد بشنوم: کجا بچه لوس !؟ غلط میکنی که میری ….. مگه دست خودته ؟ رفتن به این راحتی نیست ! اما …. نمیدانم چه حکمتیست که آدمی همیشه اینجور وقتها میشنود : به جهنم … !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:13
+2
NeDa
NeDa
این که نشد که آخه !!!! :| چون همتون با نگار رفیق هستید نگار رو لایک کردید :|  بی معرفتااااااااااا منو یادتون رفت :( دیگه دوستون ندارم {-31-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
./☻
▌/
\ /
اجازه ما شما رو خروار خروار دوستداریم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 16:14
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
كسی گفت به من : تو چقدر تــنهـــــــایی !!! گفتمش در پاسخ : تو چقدر نادانــــی !!! تن من گر تنهاســـت ... دل من با دل هـــاست ... دوستــــانی دارم، همه از جنس بلــــور ... كه دعایم گویند و دعاشان گویم ... یادشان در دل من، قلبشان منزل من ! *********************** حكایت رفاقت حكایت سنگهای كنار ساحله كه یكی یكی جمعشون میكنی توی بغلت بعدش یكی یكی پرتشون میكنی توی آب.اما یه وقتایی سنگهای قیمتی گیرت میاد كه هیچ وقت دلت نمیاد پرتشون كنی تو یكی از اونایی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/07/7 - 15:51]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:49
روشنا
روشنا
خستـــه ام این روزها ... از اینکه نمیفهمی ! وقتی میگویــم :: فقـط تـــــــو هستی ... یعنی "فـــقط تـــــو هستی" ... بفهم ! بفهم لعنتی ! لعنتی ِ دوستداشتنی ِ من !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:29
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

باران را دوست دارم …
ولی نه وقتی کودکی از راه شستن قبر نان می خورد


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 14:37
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ