یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 16:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/06/11 - 16:33]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 16:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 16:23
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

سکوتم را دوست دارم
زیرا در آن هزاران فریاد نهفته است.
و تو ای مهربان!
فریادم را از سکوتم و از چشمان خسته ام بخوان و مرا یاری کن

دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 16:01
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
کسی که سیگار میکشه ، معتاد نیست
کسی که بلوند میکنه ، خراب نیست
کسی که بنز سوار میشه ، بی رحم نیست
کسی که میخنده ، بی غم نیست
کسی که درس نمیخونه ، خِنگ نیست...
کسی که سکوت میکنه ، لال نیست
کسی که بهت دست میده ، دوست نیست
کسی که میبوستت ، عاشقت نیست...

بفهم; نفهم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 14:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از روزی میترسم که وقتی بهم میگه : دوستت دارم به یادِ تــــو بیوفتم.....!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 12:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست داشتن را دوست بدار

و از تنفر متنفر باش

با آشتی آشتی کن

و از جدایی جدا باش
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 12:18
+1
behzadsadeghi
behzadsadeghi
ــــــــــــــــ هعی روزگار ـــــــــــــــــــــــ                                                                                                                                                                                                                                                    كوير خشك تراز من تابوت لوت است                                                                                                                                                                                                                                                             گر تو نباشي زندگي زهر است                                                                                                                                                                                                                                                                  خواستم با من باشي حافظ و همراه عشقم باشي                                                                                                                                                                                                                                    اما نبودي از من تو جدا بودي                                                                         خالق تو را دوست ميدارم چون خدا تو را در سرنوشتم نوشته.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 02:46
+2
behzadsadeghi
behzadsadeghi
وقتی کسی رو #دوست داری ، این یه چیزه ! :| وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه ! :| اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره :) این یعنی #همه #چیز ! :X :X
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 02:21
+4
AmiR
AmiR
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 00:54
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ