یافتن پست: #دوست

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
سلام دوستان به علت سرعت کم نتونستم نوحه براتون آپلود کنم یزارم برای دانلود شرمنده {-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 23:09
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 22:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 22:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1:چطوری بهش بگم؟
2:خیلی راحت بهش بگو...
1:باشه بیا با تو تمرین کنیم...
2:باشه...
1:دوست دارم...
2:منم دوست دارم.حالا برو بهش بگو...
1:بهش گفتم...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 22:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به نقل از دوستان

چند وقت پيش تولدم بود
جشن گرفته بوديم دختر خواهرم 4 سالشه گفت دايي
 امین ميخوام به مناسبت تولدت برات شعر بخونم اين شعر تقديم به تو
قيافه من در اون لحظه: ^_^
گفتم بخون دايي
گفت:
سلام سلام عزيزم
گوساله تميزم
دمبت سفيد و آبي
پشکل نريز رو قالي


من :|
خواهر زاده ام ^_^
خونواده : =))))


 
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 22:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سادگی رفت ؛ نه اینکه دوستم نداشت !
نه ، فهمید خیلی دوستش دارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 22:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
راقب باشید!
مراقب همین “دوستت دارم” ها
“عزیزم”ها
“مهربانم” ها
مراقب
باشید!
همین هایی که “آشق”می شوند تا ادای “عاشق”را در آورند!
بیچاره
عشق!
باز هم سرش کلاه می گذارند آنهایی که,
نه لایق عشقند ونه انسان!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نوشته های روی شن مهمان اولین موج دریا هستند
حکاکیهای روی سنگ ، مهمان همیشگی تاریخند
دوستان خوب حک شدگان روی قلبند و ماندگارانی ابدی . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دست دوستم يه گوشي ايفون ديدم حسوديم شد اومدم خونه به مامانم ميگم من يه اپل ميخوام!!ي لبخند مرموز زد! شب که بابام اومد دستش يه پلاستيک سيبه ميگه تو فک کردي من وبابات انگليسي بلد نيستيم!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 19:18
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ