داشتن يه دوست خوشتيپ و باحال باعث افتخاره خوشحالم كه باعث افتخارتونم عزيزانم راستي ميدونين فرق من با برف چيه؟ برف مياد و به زمين ميشينه ولي من همينجوري به دل ميشينم اخه ادم انقد تو دل برو؟
تنهایی … تاوان همه “نه” هایی است که نگفتم تا دل کسی نشکند همه محبتهایی که زیادی هدر دادم تا دلی به دست آورم همه دوستت دارم های آبکی که جدی گرفتم همه سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم تنهایی … تاوان همه خوش بینی است که به دنیا و آدمها