یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 19:10
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:49
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


داشتن يه دوست خوشتيپ و باحال باعث افتخاره خوشحالم كه باعث افتخارتونم عزيزانم راستي ميدونين فرق من با برف چيه؟ برف مياد و به زمين ميشينه ولي من همينجوري به دل ميشينم اخه ادم انقد تو دل برو؟ {-26-}


دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:28
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


پرسیدند : دوستش داری ... ؟ گفتم : دنیای من است ... گفتند : دوستت دارد ... ؟ گفتم : تنها سوال من است ...


دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:26
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
میدونی دوست نداره میدونی داره باهات وقت میگذرونه میدونی به جز تو با چند تا دیگه هم هست میدونی تهش میره ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:22
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
بــعــضــی از پسرا هم هستن کلا شغلشون دوست پسریــــه ..!:d
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک دوست واقعی کسی هست که وقتی زمین میخوردی،

میاد و دستت رو میگیره و از زمین بلندت میکنه




البته بعد از اینکه خندیدنش تموم شد!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:04
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/06/10 - 15:02]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 13:44
+14
nanaz
nanaz

ﻳﻜﯽ ﺍﺯ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﻬﻤﯽ ﻛﻪ
ﻫﺮ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ
ﺍﻳﻨﻪ ﻛﻪ
ﺗﻮﻭ ﻳﻚ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﻮ ﺯﻫﺮﻣﺎﺭ
کسی که دوستش داره کنه|:


دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 13:28
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


تنهایی … تاوان همه “نه” هایی است که نگفتم تا دل کسی نشکند همه محبتهایی که زیادی هدر دادم تا دلی به دست آورم همه دوستت دارم های آبکی که جدی گرفتم همه سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم تنهایی … تاوان همه خوش بینی است که به دنیا و آدمها


دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 12:15
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ