یافتن پست: #دوست

xroyal54
xroyal54

تنهایی که طولانی میشه

معیار دوست داشتن آدمها هم عوض میشه ؛

یهو میبینی اون آدم ،

گلدون شمعدونی گوشه اتاقشو

با کل دنیا هم عوض نمی کنه ...

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 17:17
+6
xroyal54
xroyal54
هیـــــچوقت کســی رو پــس نــزن کــه ,
 دوستــ♥ ــت داره ... مراقــــــبته ...
و نگرانــــــــــــت میشــه ...!
چـــون یــک روز بیــدار میشـــی و میبینــی ...
مـــــــــاه رو از دســــت دادی ...
وقتــی که داشــتی ســـــــتاره ها رو میشـــمردی ......!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 16:21
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

@NEGAR1992

این یه اس ام اس نیست ، یه پیامک هم نیست ، پیامک تبریک یا تشکر هم نیست ، می دونی چیه ؟ بهونست ، یه بهونه که بگم دوستت دارم !


2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 14:04
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
@NEGAR1992



علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه ، پس هیچ وقت زیر بارون نرو ، چون شیرین ترین دوستم را از دست می دم .


2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 13:58
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥




در صفحه ی شطرنج زندگیم تمام مهره هایم مات مهربانیت شد و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم تا بگویم شاه دلم دوستت دارم .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 13:44
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زندگی را بی عشق سپری کردن غم بزرگی است ، اما این تقریبا برابر است با غمی که زندگی را ترک کنی بدون اینکه به کسی که عاشقش هستی بگویی که دوستش داری .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 13:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان فعلا با اجازه
بفرمایین ناهار
قرمه سبزی داریما
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 13:17
+5
roya
roya
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 12:33
+7
xroyal54
xroyal54
یکی بود و یکی نبود
عاشقش بودم عاشقم نبود
وقتی عاشقم شد که دیگه دیر شده بود

حالا می فهمم که چرا اول قصه ها میگن
یکی بود یکی نبود

یکی بود یکی نبود . این داستان زندگی ماست . همیشه همین بوده . یکی بود یکی نبود در اذهان شرقی مان نمی گنجد با هم بودن . با هم ساختن برای بودن یکی باید دیگری نباشد
هیچ قصه گویی نیست که داستانش این گونه آغاز شود ، که یکی بود ، دیگری هم بود!
همه با هم بودند . و ما اسیر این قصه کهن ، برای بودن یکی ، یکی را نیست میکنیم

از دارایی ، از دوستی ، از هستی انگار که بودنمان وابسته نبودن دیگریست هیچکس نمیداند ، جز ما . هیچ کس نمی فهمد جز ما . و آن کس که نمی داند و نمی فهمد
، ارزشی ندارد

و این هنری است که آن را خوب آموخته ایم

هنر نبودن دیگری...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 12:27
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تمام غصه ها از همان جایی آغاز می شوند که،
ترازو بر می داری می افتی به جان دوست داشتنت.
انـدازه مـی گـیـری !
حسـاب و کـتـاب مـی کـنـی !
مقـایـسـه مـی کـنـی !
...
و خدا نـکـنـد حسـاب و کـتـابـت بـرسـد بـه آنـجـا کـه زیـادتر دوستش داشته ای ،
کـه زیـادتـر گذشـتـه ای ،
که زیـادتـر بـخـشـیـده ای ،
به قـدر یـک ذره ،
یک ثانیه حتی !
درست از همانجاست که توقع آغاز می شود
و توقع آغاز همه ی رنج هایی است که ما می بریم…!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 12:07
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ