♥ نگار ♥
دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست
گاه سكوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه !
این درد مشترك من و توست
كه گاهی نمی توانیم در چشمهای یكدیگــر نگــــاه کنیم
گاه سكوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه !
این درد مشترك من و توست
كه گاهی نمی توانیم در چشمهای یكدیگــر نگــــاه کنیم










