یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عادمها دو دسته هستند :
یا منو دوست دارند یا اصلا عادم نیستند
راستشو بگو تو جز کدوم دسته هستی ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖدختر ﺩﺍﺭ ﺷﻮﯾﺪ؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
. ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ
پشت بازو
ﻭ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻮﻓﯿﻕ:|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یه دوست پسرم نداریم !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ولی یکیو زیر نظر داریم

شاید اون فرد خوشبخت شما باشی دوست عزیز

شانس خود را امتحان کنید و با من تماس بگیرید ...:|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
استاتوس دختره: " همه پسرها مزخرفن ... "
تو کف ۱ : :)) ، خیلی باحال بود.
تو کف ۲ : با اینکه پسرم ولی واقعا باهات موافقم.
تو کف ۳ : درسته تا حدودی باهات موافقم ولی خوب تو هر چیزی استثنا هم
هست. میتونم پیام خصوصی بدم ؟؟؟
تو کف ۴ : چقدر قشنگ می نویسی ، عمق نوشته هاتو دوست دارم.

روی صحبت من بیشتر با اون احمق ( تو کف ۵) هست:
اینو واسه چی share میکنی؟ :| :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:21
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضیا هستن باید یه جوک رو شیش بار واسشون تعریف کنی آخرش با هزار تا توضیح و تفسیر میگن آها! حالا فهمیدم!!
این دوستان نفهم نیستن…
اینا فهم ندارن!!(^ـــ^)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻭﺳﺖ پسرم ﺳﺎﻋﺖ 12 ﺷﺐ ﻣﺴﯿﺞ ﻣﯿﺪﻩ؛

man daram mikhabam shab bekheyr :-*

ﺍﮔﻪ ﺣﻮﺍﺳم ﻧﺒﺎﺷﻪ ﯾﮑﻢ ﺩﯾﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﯼ sms ﻣﯿﺪﻩ

engar saret sholugheha ok khosh begzare byE |:

ﺍﮔﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺯﻭﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪم sms ﻣﯿﺪﻩ

che zood engar az khodat bood bekhabam bashe
mozahem nemisham be karet beres |:

**یه همچین موجودات داغونی هستید شما پسرا**
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دوستم اس میدم میگم تولدت مبارک…
میگه مرسی عزیزم تولد تو هم مبارک !
جوونا دارن از دست میرن به خدا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 12:58
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


آیینه بهترین دوست من است چون وقتی گریه میکنم هرگز به من نمیخندد(چارلی چاپلین)


دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 12:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر یه زمانی توو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که:
تو اجازه بگیر برو بیرون منم ۲دقیقه دیگه میام !
بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو.
من که حلالشون نمی کنم !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 11:52
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ کس با بخشیدن کوچک نمی شود؛
و گرنه خداوند اینقدر بزرگ نبود...

مهم نیست که بزرگ باشی یا کوچک.

مهم اینه که اینقدر آدم باشی که سر حرفت بایستی...

وگرنه دهان هر نامردی بوی گند دوستت دارم میدهد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 11:51
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ