یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوست دارم تو ﮊﺍﭘﻦ...

میگه:
اونجا ﺳﺮﻋﺖ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﻭ

ﺗﻮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺷﻮﮎ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻥ !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 22:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر ایران بحز ویران سرا نیست
من این ویرانسرا را دوست دارم
اگر تاریخ ما افسانه رنگ است
من این افسانه ها را دوست دارم
نوای نای ما گر جانگداز است
من این نای و نوا را دوست دارم
اگر آب و هوایش دلنشین نیست
من این آب و هوا را دوست دارم
بشوق خار صحراهای خکشش
من این فرسوده پا را دوست دارم
من این دلکش زمین را می پرستم
من این روشن سما را دوست دارم
اگر بر من ز ایرانی رود زور
من این زور آزما را دوست دارم
اگر آلوده دامانید اگر پاک
من ای مردم شما را دوست دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 21:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز یكی از دوستامو دیدم بهش گفتم چرا عشقتو رها كردی گفت عشق؟

كدوم عشق این دنیا راز بقاست اگه تو اونو نخوری اون تورو میخوره:
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 20:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو شماره دوست دخترشو تو تلفنش سیو كرده بود"low battery"از اون به بعد هر وقت نبود و دوست دخترش زنگ مى زد زنش تلفنش رو میزد به شارژ مدال داره خداییش این خلاقیت...! :
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 20:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستم مو کاشته،دماغشو عمل کرده،
بوتاکسم کرده .ابرو هاشم که مثه نخ کرده
لبشم پروتزیه ,فقط هر کاریش میکنیم سیبیلاشو نمیزنه..
میگه مرد باید سیبیل داشته باشه.. :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 20:31
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 19:31
+3
AmiR
AmiR

به سلامتی همه مردای با معرفت
به سلامتی همه کسایی که برای عشقشون ارزش قائلن
به سلامتی کسایی که به دروغ نمیگن که دوستت دارن
به سلامتی کسایی که ناراحتی و دلتنگی دیگران براشون ارزش داره
به سلامتی همه ادامایی که بوی از ادمیت بردن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 19:18
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 17:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….
میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه ……
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 17:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستی این نیست که الکی قمپز در کنی یا لغز بخونی، باید به یاد دوستتم باشی، به ضرس قاطع میتونم بگم به یادتم حتی تو آمپاس شدید!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 16:06
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ