هیچ کس را نا امید نکن شاید امید تنها چیزی ست که او دارد از کسی که دوسش داری ساده دست نکش شاید هیچ ﮐس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از یکی که تورو دوست داره بی تفاوت نگذر چون ممکنه دیگه کسی مثل اون تورو دوست نداشته باشه
سلام دوستای گلم....
بیخود و بی جهت بیا لایک کن
نه واسه امتیازه من
واسه اینکه همه بدونن پرچم بچه های پاتوق بالاست و هرکیم بدخاه داشته باشه
بدخاهش با همه بچه های سایت طرفه
لایک و بازنشر یادت نره....دیدگاهشم بزار
میخام سر و صدا کنه پستا
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/23 - 20:01]