یافتن پست: #دوست

saqar
saqar
فقط یک ایرانی میتونه برای هم سطحی با فقرا سحر تا شب هیچی نخوره بعد که افطار شد یه جوجه کباب حسابی بزنه تو رگ. قبول دارین؟
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:32
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای خوبم
نماز و روزتون قبول
التماس دعا دارم خیلی خیلی خیلی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:27
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وختی زیر پست مـــــن کامنــــــت بذارین چه اتفاقی می افته ؟ :|
.
.

.
وختی کامنت میذاری بقیه بچه ها پیجم کامنتتو میبینین
بعد میان تو پروفایلت عکستو میبینین
بعد اددت میکنن
بعد فرندات زیاد میشه
بعد باهم دیگه دوست میشین
بعد میرین تو فاز ریلیشنشیپ
بعد یکیتون به اون یکی خیانت میکنه
بعد باهم دیگه کات میکنین
بعد کز میکنین گوشه اتاق و به باعث و بانی آشناییتون که من باشم فحش میدین :|
اصن چه بهتر که کامنـــــت نذارین !!!!!!! نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والـــــــــــا چه کاریه ؟؟؟؟ :@
همون لایکو بزنی حـــــله :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه جوری وانمود کردی
که گفتم عشق من اینه!
همونی که همه حرفاش
دوروغم باشه شیرینه!
تو ثابت کردی که میشه
به خوب بودن تظاهر کرد
با تکرار دوست دارم
همیشه حفظ ظاهر کرد
ببین وابستگی هامو
کشیدی روی این صحنه
ببین دلواپسی هامو
کنارم روزمین پهنه
چقدر دیر دست تو رو شد
حالا که خالی دستام
دیگه من پشت این صحنه
چقدر داغون چقدر تنهامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه نمیزاری بوست کنم

اگه نمیزاری نازت کنم

اگه نمیزاری بغلت کنم

حداقل بزار جیگرتو بخورم که

آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ پسر ﺩﺍﺭ ﺷﻮﯾﺪ؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺎﺷﺎﺍﻟﻠﻪ ﺑﻪ ﺩﺍﻭﻃﻠﺒﺎﻥ (((((((:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ
ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ

ﻭ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻮﻓﯿﻕ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:49
+4
saqar
saqar
ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺟﻨﮓ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﭼﻮﻥ
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺟﻨﮓ ﻇﺎﻫﺮﯼ ﺟﺪﯼ ﭘﯿﺪﺍ
ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﭼﯿﺰﯾﺴﺖ ﮐﻪ
ﻧﻤﯿﮕﺬﺍﺭﺩ ﺯﻧﻬﺎ ﺑﻬﺸﺎﻥ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ. ﺟﺎﻥ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:37
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
يه دوست پسرم نداريم تو اين شباي قدر كه نزديكه بره تو مسجد
.
.

واسمون اشك بريزه بگه خدايا اين دختره سهم منه حق منه خودت رديفش كن :):d
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 17:14
+8
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
لاميا هم نشديم يه موزيستين خوشتيپ عاشقمون بشه هعـــــــي
8 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 16:43
+8
saman
saman
در CARLO
گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک می شد و برمی گشت!
پرسیدند : چه می کنی ؟
پاسخ داد : در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و...
آن را روی آتش می ریزم !
گفتند : حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است ! و این آب فایده ای ندارد!
گفت : شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ، اما آن هنگام که خداوند می پرسد : زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی؟

پاسخ میدهم : هر آنچه از من بر می آمد!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 13:55
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ