یافتن پست: #دوست

saman
saman
تو کلاسمون دختری بود که خیلی شر بود و توی کلاس ها اینقدر تیکه می انداخت که همه ما از خنده ریسه می رفتیم… یکی از کلاس هامون با استادی بود که خیلی سختگیر و اخمو بود و حتی همون دختر هم جرات تیکه انداختن نداشت. همون استاد یک بار قفسی سر کلاس آورده بود و اون دختر یک کنفرانس ۵ دقیقه ای ارائه داد و استاد به اون دختر گفت به من بگو این چه حیوونیه؟قفس با پارچه ای پوشانده شده بود و فقط پاهای حیوون دیده می شد. این دوست ما جواب داد من نمی تونم بگم چه حیوونیه باید جاهای دیگه ای از بدنشو ببینم. استاد اخم کرد و گفت: نخیر از همین پاهاش باید بفهمی چه حیوونیه?دانشجو گفت: نمی دونم…ورفت نشست استاد پرسید ببخشید خانم اسم شما چیه؟اون هم بلند شد و پاچه های شلوارشو کشید بالا و گفت: 



خودتون ببینید اسمم چیه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 16:14
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

یادت هست مادر؟

اسم قاشق را گذاشتی قطار،هواپیما،کشتی;تا یک لقمه بیشتر بخورم

یادت هست؟

شدی خلبان،ملوان،لوکوموتیوران;

میگفتی بخور تا بزرگ بشی

آقا شیره بشی

خانوم طلا بشی

و من عادت کردم که هر چیزی را بدون اینکه دوست داشته باشم قورت بدهم حتی بغض های نترکیده ام را...


دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 16:11
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

گم شدم توی شبی که خودمم،شبی که حتی یه فانوس نداره

منو با خودت ببر به روشنی،آخه هیچکی مثل تو منو دوست نداره

لک زده دلم واسه یه هم زبون،شیشه دل همه سنگ شده

میدونی دلیل گریه هام چیه،آی خدا دلم برات تنگ شده


دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 16:08
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

چه اندازه خدا نزدیک است! و به قول سهراب:

پای آن شب بوهاست

نفس گرم خدارا هر روز

پشت پرچین دعا میشنویم...

چه دقیق آمده ایم

خانه دوست همین جاست

همین نزدیکی است...

به گمانم پشت دیوار نگاه من و توست

بخدا هیچ دلی تنها نیست...


دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 15:58
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
با سلام خدمت دوستان عزیزم : حتما محیط جدید درج مطلب و عکس را مشاهده کرده اید و احتمالا برخی ها مثل بنده دچار مشکل شده اند : خوب از دوستان جویا شدم و راهنمایی کردند و بنده هم خدمت شما عرض میکنم : به علت تجمع بیش از حد کروکی ها ابتدا ( Ctrl + F5) بزنید و بعد به راحتی میتوانید درج مطلب و عکس کنید : با تشکر .......

لطفا بازنشر بفرمائید برای دیدن و مطلع شدن مابقی اعضای محترم سایت .
آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/04/23 - 15:49]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 15:48
+3
saman
saman
در CARLO
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/23 - 14:27]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 14:27
+2
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 13:22
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دوستان اگه شمام مثل من نمیتونین پست بزارید یکبار Ctrl+F5 بزنید تا درست شه

باتشکر از @arash_tavanaei مدیریت بیاتویونی بخاطر ایجاد امکانات جدید ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 12:00
+4
mina
mina
سلام به همه
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 11:35
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
الانت یکی از دوستامون که رفته بود(tiam )

ب اصرار من و قانع شدنش برگشت.....


امیدوارم هیچ کدوم از دوستامون از ناراحتی نرن
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/23 - 02:18]
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 02:13
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ