یافتن پست: #دوست

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
من آفتاب انديشه را به سرزمين عشق خواهم كشاند من ستاره اميد را در دل پرمهرت خواهم نشاند و خواهم نوشت: . . . دوستت دارم {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 21:35
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ما فڪر میڪنیـم بدتـریـن درد ؛ اَز دست دادن ڪسیہ ڪہ دوستـش داریم ! اَمّــــا …. حَقیقت اینہ ڪہ : اَز دست دادن خـودمـون ، و اَز یــاد بُردن اینڪہ ڪے هستیـم و چقدر اَرزش داریم ؛ گاهے وقتہا خیلے دردنــاڪـــ تـره . . .!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 21:31
+3
alifabregas
alifabregas
یه زمانی آدمها دوست داشتن که اولین عشق یه نفر باشن…..
الان باید دعا کنن که آخریش باشن…
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 19:12
+4
alifabregas
alifabregas
کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….
میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه ……
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن … !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 19:01
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
دوستان دیگه بهتره که من از جمعتون برم!
@mohammadmahdi بابت همه ی کمکایی که بهم کردی ازت ممنونم {-27-}{-35-}
@moricarlo من همه ی پرسپولیسیارو دوست دارم{-35-}{-35-}
@farzad70 ممنون که ندیده و نشناخته ایگنورم کردی{-35-}{-35-}
@Opeth اگه شوخی کردم شرمنده{-35-}{-35-}
@Bahareh با این که چندروزه تحویل نمیگیری ولی من همیشه دوست دارم دوست خوبم{-49-}{-23-}{-35-}
@AsiyE از آشنایی باهات خیلییییییییییییی خوشحال شدم {-49-}{-23-}{-35-}
@marichi@ , @mahdis از این که دعوتمو پذیرفتید و به پاتوق اومدید ممنونم {-49-}{-49-}{-23-}{-23-}{-35-}{-35-}
.
.
.
همتونو دوست دارم
مواظب خودتون باشید
به خدا میسپارمتون...
{-31-}{-31-}
{-22-}
آخرین ویرایش توسط tiyam در [1392/04/21 - 17:13]
30 دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 17:09
+8
-3
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
گر بودم ،آنقدر مي باريدم تا غبار غــــم از دلت بردارم

اگر بودم ، مثل باران بهاري به پايت مي گريستم

اگر بودم شاخه اي از وجودم را تقديم وجود عزيزت ميکردم

اگر بودم ،‌آهنگ دوست داشتن را برايت مي نواختم

ولي افسوس که نه ،‌نه ،‌نه و نه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 14:53
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
17 دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 14:04
+19
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دوستی گذشتن نیست ، از خودگذشتن است / دوستی شنیدن نیست ، فهمیدن است / دوستی دیدن نیست ، حس کردن است / دوستی ترک کردن نیست ، حفظ کردن است
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 11:12
+5
Mohammad
Mohammad
در ميان من و تو
پيشگويان و فالگيران و فنجانهاي قهوه اي كه خوانده نمي شوند..
و نشانه هايي از عشقي دور
شبيه نشانه هاي روز قيامت..
دوستت دارم
و من به خاطر توست كه تمرين پيامبري مي كنم..

کاش می شد جهان را
به دور از قوانین شاعرانه دوست داشت
...

ina hamash delneveshte hastesh,...omidvaram k khosheton biad
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 23:05
+4
saqar
saqar
در CARLO
روز 23) هرگز آنگونه كه ديگران مي خواهند زندگي نميكنيد

روز 24 ) بسيار مثبت نگر هستيد

روز25 ) هيچ مانعي نمي تواند شما را ازهدفتانباز دارد

روز 26) به تغييرات مثبت پاسخ مي دهيد

روز27 ) گاهي بدبين مي شويد و از كاه كوه مي سازيد

روز 28) به راحتي مي توانيد در زندگي تان موفق شويد

روز 29) به حس ششم خود اعتماد داشته باشيد

روز30 ) دوست داريد همسرتان در كنترل شما باشد

روز31 ) پيش بيني احساسات شما بسيار دشوار است
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:31
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ