Mohammad Mahdi
ما فڪر میڪنیـم بدتـریـن درد ؛ اَز دست دادن ڪسیہ ڪہ دوستـش داریم ! اَمّــــا …. حَقیقت اینہ ڪہ : اَز دست دادن خـودمـون ، و اَز یــاد بُردن اینڪہ ڪے هستیـم و چقدر اَرزش داریم ؛ گاهے وقتہا خیلے دردنــاڪـــ تـره . . .!!
alifabregas
یه زمانی آدمها دوست داشتن که اولین عشق یه نفر باشن…..
الان باید دعا کنن که آخریش باشن…
alifabregas
کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….
میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه ……
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن … !!!
Mohammad
در ميان من و تو
پيشگويان و فالگيران و فنجانهاي قهوه اي كه خوانده نمي شوند..
و نشانه هايي از عشقي دور
شبيه نشانه هاي روز قيامت..
دوستت دارم
و من به خاطر توست كه تمرين پيامبري مي كنم..
کاش می شد جهان را
به دور از قوانین شاعرانه دوست داشت
...
ina hamash delneveshte hastesh,...omidvaram k khosheton biad