یافتن پست: #دوست

xroyal54
xroyal54
دوست عزیز ... !!!!
عزیزم ... !!!!
به "لبـــــــــــاس" مارکت نناز...!

به لباس نیست که به ""ذات آدمــــــــــه""،
...
وگرنــه؛

"گــــــــــــــــــــــاو"

لباسش 100% ""چـــــــرمـه خـالــــــصـه""
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:27
+8
saqar
saqar
در CARLO
شما در چندمين روز ماه متولد شده ايد ؟ . . .

روز 1 ) خيلي كنجكاويد

روز 2) زندگي و احساسات شما در حد تعادل است

روز 3) رفتارتان ديگران را به اشتباه مي اندازد

روز 4) پيش از عمل كردن خوب فكرمي كنيد

روز 5) از تغييرات لذت مي بريد

روز6 ) سخاوتمندانه به نيازمندان ياري مي رسانيد

روز7 ) نسبت به تغييرات اطرافتان حساس هستيد

روز8 ) شخصيت شاد و رفتار دوستانه اي داريد

روز9 ) نمي دانيد چگونه بايد خود واقعيتان را نشان دهيد

روز10 ) فرد مسئولي هستيد

روز11 ) شما بخشنده و محتاط و داراي روحيه ايلطيف هستيد

روز12 ) شما پر انرژي و شوخ طبع هستيد

روز13 ) فردي صادق و ساده گير هستيد

روز14 ) گاهي اطرافيانتان را فراموش مي كنيد

روز 15 ) دوست داريد در مركز توجه قرار گيريد

روز16 ) به خوبي مي توانيد به نداي قلبتان گوش دهيد

روز17 ) دوست نداريد وارد امور دگران شويد

روز18 ) در نگاه اول فردي بسيار آرام به نظرمي رسيد

روز19 ) در مديريت امور زندگي مهارت خاصي داريد

روز20 ) شما همه چيز را جدي مي گيريد

روز 21 ) شما كنجكاو و يك دنباله رو واقعي هستيد

روز22 ) انسان بي نظيري هستيد
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:27
+5
saqar
saqar
در CARLO
“دو خصوصيت مهم متولدين هر ماه”شما كدوميد ؟

فروردين: تك رو + غرور متعادل

ارديبهشت: رفتار ملايم + درونگرا

خرداد: خوشرو + اهل تفكر

تير: زيرك + زودرنج

مرداد: اعتماد به نفس + خونگرم

شهريور: منطقي + درونگرا

مهر: مهربان + منطقي

آبان: اهل تفكر + رك

آذر: پرتحرك + اجتماعي

دي: احساساتي+ شوخ طبع و خوش گذرون

بهمن: خودراي + پايه (دوست خوب)

اسفند: بازيگوش +نگران
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:19
+5
saqar
saqar
ﻣﺮﺩﺍלּ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻧﺪ...
ﺍﻭﻧﺎ ﻭﻗﺖ ﻧﺪﺍﺭלּ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺯﻧﺎלּ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﮕﺮﺩלּ
ﭼﻮלּ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩלּ ﺭﺍﻩ ﻫﺎﮮ ﺟﺪﯾﺪﮮ ﺑﺮﺍﮮ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ...
ﺷﺮﯾﮏ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩﺷﻮלּ ﻫﺴﺘﻨﺪ!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 18:02
+7
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
این مردهای غمگین نازنین
این نوشته از وبلاگ خانمی به نام الهام برداشت شده، به نظرم خیلی جالبه و از یک خانم بعید!
یک وقت هایی فکر میکنم مرد بودن چقدر می تواند غمگین باشد. هیچ کس از دنیای مردانه ...نمی گوید. هیچ کس از حقوق مردان دفاع نمیکند. هیچ انجمنی با پسوند «... مردان» خاص نمیشود. مرد ها نمادی مثل رنگ صورتی ندارند. این روزها همه یک بلند گو دست گرفته اند و از حقوق و دردها و دنیای زنان می گویند. در حالی که حق و درد و دنیای هر زنی یکی از همین مردها است. یکی از همین مردهایی که دوستمان دارند. وقتی میخواهند حرف خاصی بزنند هول می شوند. حتی همان مرد هایی که دوستمان داشتند ولی رفتند...
یکی از همین مرد های همیشه خسته. از همین هایی که از 18 سالگی دویدن را شروع میکنند. و مدام باید عقب باشند. مدام باید حرص رسیدن به چیزی را بخورند. سربازی، کار، در آمد، تحصیل... همه از مرد ها همه توقعی دارند. باید تحصیل کرده باشند. پولدار، خوشتیپ، قد بلند، خوش اخلاق، قوی... و خدا نکند یکی از اینها نباشند
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:46
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ما هم برای خودمان خوشیم! مثلن از مردی که صبح تا شب دارد برای در آمد بیشتر برای فراهم کردن یک زندگی خوب برای ما که عشقشان باشیم به قولی سگ دو می زند، توقع داریم که شبش بیاید زیر پنجره مان ویالون بزند و از مردی که زیر پنجره مان ویالون می زند توقع داریم که عضو ارشد هیات مدیره ی شرکت واردات رادیاتور باشد. توقع داریم همزمان دوستمان داشته باشند، زندگی مان را تامین کنند، صبور باشند و دلداریمان بدهند، خوب کار کنند و همیشه بوی خوب بدهند و زود به زود سلمانی بروند و غذاهای بد مزه مارا با اشتیاق بخورند و با ما مهمانی هایی که دوست داریم بیایند و هر کسی را که ما دوست داریم دوست داشته باشند و دوست های دوران مجردیشان را فراموش کنند و نان استاپ توی جمع قربان صدقه مان بروند و هیچ زن زیباتری را اصلن نبینند و حتی یک نخ هم سیگار نکشند!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:43
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
مرد ها دنیای غمگین صبورانه ای دارند. بیایید قبول کنیم. مرد ها صبرشان از ما بیشتر است. وقت هایی که داد میزنند وقت هایی هم که توی خیابان دست به یقه می شوند وقت هایی که چکشان پاس نمیشود وقت هایی که جواب اس ام اس شب به خیر را نمیدهند وقت هایی که عرق کرده اند وقت هایی که کفششان کثیف است تمام این وقت ها خسته اند و کمی غمگین. و ما موجودات کوچک شگفت انگیز غرغروی بی طاقت را دوست دارند. دوستمان دارند و ما همیشه فکر میکنیم که نکند من را برای خودم نمیخواهد برای زیبایی ام میخواهد، نکند من را برای شب هایش میخواهد؟ نکند من را برای چال روی لپم میخواهد؟ در حالی که دوستمان دارند؛ ساده و منطقی... مرد ها همه دنیایشان همین طوری است. ساده و منطقی... درست بر عکس دنیای ما.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:40
+5
hosein
hosein
خصوصيت پسر ايراني
1.چشمك جز تيك عصبيشه
2.هفته اي يك بار شكست عشقي مي خوره
3.دوست داره طرف مال خودش باشه ، خودش مال همه !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 16:44
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ای کاش قانون تمام دوستی ها این بود، یا رفاقت تعطیل ، یا جدایی هرگز...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 15:12
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مکالمه تلفنی پدرها

-کجایی؟

+سلام بابا الان میام

-کجایی؟

+گفتم که الان میام

-کجایی؟؟؟

+پیش دوستمم به جون خودم الان میام، بابا خداحافظ

-کجایی؟؟:-|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 15:00
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ