♥ نگار ♥
روز مرد رو پیشاپیش به تک تک دوستای گلم آقایون عزیز تبریک می گم
♥ نگار ♥
یک روز مرگ از زندگی میپرسه چرا مردم تو رو دوست دارن ولی من رو نه؟
زندگی میگه :اخه تو حقیقتی و من یک دروغ
parisa
شده بعضی وقتا یهو دیگه دوستش نداشته باشی؟؟؟؟
به خودت میگی اصلا واسه چی دوستش دارم؟؟؟
مگه کیه؟؟؟
مگه واسم چیکار کرده؟؟؟؟
مگه چیکار کرده که از همه بهتر باشه؟؟؟؟
اصلا منکه از اون خیلی بهترم......
بعد به خودت میخندی که اصلا واسه چی خودتو اینهمه اذیت کردی....؟!
یهو یه چیزی یادت میاد!!!
یه چیز خیلی کوچیک.....
مثل....یه خاطره....
یه حرف....
یه لبخند....
یه نگاه...
همین....همین کافیه تا به خودت بیای
و مطمعن بشی که نمیتونی فراموشش کنی...
Mohammad
آساني ميشود در دفترچه تلفن كسي جايي پيدا كرد، ولي به سختي ميشود در قلب او جايي دست و پا كرد.
به راحتي ميشود در مورد اشتباهات ديگران قضاوت كرد، ولي به سختي ميشود اشتباهات خود را يافت.
به راحتي ميشود بدون فكر كردن حرف زد، ولي به سختي ميشود زبان را مهار كرد.
به راحتي ميشود كسي را كه دوستش داريم از خود برنجانيم، ولي به سختي ميشود اين رنجش را جبران كنيم.
به راحتي ميشود كسي را بخشيد، ولي به سختي ميشود از كسي تقاضاي بخشش كرد.
به راحتي ميشود قوانين را تصويب كرد، ولي به سختي ميشود به آنها عمل كرد.
به راحتي ميشود به رؤياها فكر كرد، ولي به سختي ميشود رؤيايي را بدست آورد.
به راحتي ميشود هر روز از زندگي لذت برد، ولي به سختي ميشود به زندگي ارزش واقعي داد.
به راحتي ميشود به كسي قول داد، ولي به سختي ميشود به آن قول عمل كرد.
به راحتي ميشود دوست داشتن را بر زبان آورد، ولي به سختي ميشود آن را نشان داد.
به راحتي ميشود اشتباه كرد، ولي به سختي ميشود از آن درس گرفت.
به راحتي ميشود گرفت، ولي به سختي ميتوان بخشش كرد.
به راحتي ميشود دوستي را با حرف حفظ كرد، ولي به سختي ميش_
محمدرضا تاجوک
[!] میکرد تا دوستت دارم هایش را خرج هر کس و ناکسی نکرده باشد ...
Mohammad
در زندگی لحظاتی پیش می آید که انسان
نه کسی را دوست دارد و نه دلش می خواهد
کسی او را دوست داشته باشد!
Mohammad BR_Unique



1392/02/30 - 18:40eeeeeeh
beza beram bebinam bacheham chi vasam mikharaan 
1392/02/30 - 18:46بدو بدو
1392/02/30 - 18:49 ( لايک توسط 1 کاربر )