یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روز مرد رو پیشاپیش به تک تک دوستای گلم آقایون عزیز تبریک می گم
3 دیدگاه  •   •   •  1392/02/30 - 18:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک روز مرگ از زندگی میپرسه چرا مردم تو رو دوست دارن ولی من رو نه؟
زندگی میگه :اخه تو حقیقتی و من یک دروغ
دیدگاه  •   •   •  1392/02/30 - 18:26
+5
roya
roya
در CARLO
سی ثانیه پای صحبت برایان دایسون

فرض کنید زندگی همچون یک بازی است.
قاعده این بازی چنین است که بایستی پنج توپ را در آن واحد در هوا نگهدارید و مانع افتادنشان بر زمین شوید. جنس یکی از آن توپها از لاستیک بوده و باقی آنها شیشه ای هستند. پر واضح است که در صورت افتادن توپ پلاستیکی بر روی زمین، دوباره نوسان کرده و بالا خواهد آمد، اما آن چهار توپ دیگر به محض برخورد ، کاملا شکسته و خرد میشوند.
او در ادامه میگوید : آن چهار توپ شیشه ای عبارتند از خانواده، سلامتی، دوستان و روح خودتان و توپ لاستیکی همان کارتان است.كار را بر هیچ یك از عوامل فوق ترجیح ندهید، چون همیشه كاری برای كاسبی وجود دارد ولی دوستی كه از دست رفت دیگر بر نمیگردد، خانواده ای كه از هم پاشید دیگر جمع نمیشود،‌ سلامتی از دست رفته باز نمیگردد و روح آزرده دیگر آرامشی ندارد
دیدگاه  •   •   •  1392/02/30 - 17:27
+7
AmiR
AmiR
توی اول دبیرستان دوست احمقم ترک تحصیل کرد
ولی ما به سلامتی دانشجو شدیم…
خدارو شکر الان ایشان ماشین هیوندا جنسیس داره
بنده هم یک دستگاه ماشین حساب دارم{-14-}{-14-}{-14-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/30 - 12:10
+5
parisa
parisa
شده بعضی وقتا یهو دیگه دوستش نداشته باشی؟؟؟؟

به خودت میگی اصلا واسه چی دوستش دارم؟؟؟

مگه کیه؟؟؟

مگه واسم چیکار کرده؟؟؟؟

مگه چیکار کرده که از همه بهتر باشه؟؟؟؟

اصلا منکه از اون خیلی بهترم......

بعد به خودت میخندی که اصلا واسه چی خودتو اینهمه اذیت کردی....؟!

یهو یه چیزی یادت میاد!!!

یه چیز خیلی کوچیک.....

مثل....یه خاطره....

یه حرف....

یه لبخند....

یه نگاه...

همین....همین کافیه تا به خودت بیای

و مطمعن بشی که نمیتونی فراموشش کنی...
دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 20:50
+8
AmiR
AmiR
دختره مسج داده: اصول دوستی با شما چیه!!!!!!!!؟


منم گفتم توحید نبوت امامت!


بیشعور ایگنورم کرد!! :|{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 18:04
+3
Mohammad
Mohammad
آساني مي‌شود در دفترچه تلفن كسي جايي پيدا كرد، ولي به سختي مي‌شود در قلب او جايي دست و پا كرد.

به راحتي مي‌شود در مورد اشتباهات ديگران قضاوت كرد، ولي به سختي مي‌شود اشتباهات خود را يافت.

به راحتي مي‌شود بدون فكر كردن حرف زد، ولي به سختي مي‌شود زبان را مهار كرد.

به راحتي مي‌شود كسي را كه دوستش داريم از خود برنجانيم، ولي به سختي مي‌شود اين رنجش را جبران كنيم.

به راحتي مي‌شود كسي را بخشيد، ولي به سختي مي‌شود از كسي تقاضاي بخشش كرد.

به راحتي مي‌شود قوانين را تصويب كرد، ولي به سختي مي‌شود به آنها عمل كرد.

به راحتي مي‌شود به رؤياها فكر كرد، ولي به سختي مي‌شود رؤيايي را بدست آورد.

به راحتي مي‌شود هر روز از زندگي لذت برد، ولي به سختي مي‌شود به زندگي ارزش واقعي داد.

به راحتي مي‌شود به كسي قول داد، ولي به سختي مي‌شود به آن قول عمل كرد.

به راحتي مي‌شود دوست داشتن را بر زبان آورد، ولي به سختي مي‌شود آن را نشان داد.

به راحتي مي‌شود اشتباه كرد، ولي به سختي مي‌شود از آن درس گرفت.

به راحتي مي‌شود گرفت، ولي به سختي مي‌توان بخشش كرد.

به راحتي مي‌شود دوستي را با حرف حفظ كرد، ولي به سختي مي‌ش_
آخرین ویرایش توسط MohammadBR_Unique در [1392/02/29 - 17:33]
دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 17:32
+5
محمدرضا تاجوک
محمدرضا تاجوک
[!] میکرد تا دوستت دارم هایش را خرج هر کس و ناکسی نکرده باشد ...
دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 16:32
+5
Mohammad
Mohammad
در زندگی لحظاتی پیش می آید که انسان

نه کسی را دوست دارد و نه دلش می خواهد

کسی او را دوست داشته باشد!
Mohammad BR_Unique
دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 14:56
+7
roya
roya
در CARLO
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 14:45
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ