یافتن پست: #دوست

hip.fa
hip.fa
سلام. من یکی از اون هایی هستم که با هم میشیم 70 میلیون ، از اعضای جدید ... :)
آخرین ویرایش توسط hip-fa در [1392/02/28 - 11:50]
3 دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 11:44
+3
roya
roya
در CARLO
گاهی سخت می شود …

دوستش داری و نمی داند

دوستش داری و نمی خواهد

دوستش داری و نمی آید

دوستش داری و سهم تو از بودنش

فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت

دوستش داری و سهم تو

از این همه ، تنهایی است
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 09:59
+3
roya
roya
در CARLO
* تا حالا دقت کردین همیشه وقتی حوله رو تو حموم میخوای برداری یکی از لباسات میفته رو زمین خیس میشه ؟!

* تا حالا دقت کردین دو ساعت درس میخونی ساعتو نگاه میکنی میبینی نیم ساعت گذشته !
نیم ساعت میای پای کامپیوتر ساعتو نگاه میکنی میبینی دو ساعت گذشته ؟!

* تا حالا دقت کردین وقتی تو زندگیتون یه روزنه ی امید پیدا میشه سریع یه پترس فداکار پیدا میشه که دستشو بکنه توش ؟

* تا حالا دقت کردین وقتی موبایلتون میوفته زمین سریع برش میدارین ببینین ، چیزیش شده یا نه ولی وقتی رفیقتون می خوره زمین هرهر بهش می خندین !

* تا حالا دقت کردین این داورای خط دروازه فقط دقت میکنن . . . !

* تا حالا دقت کردین ۹ ماهی که تو شکمِ مامانمون هستیم، جزء سنمون حساب نمیشه ؟!

* تا حالا دقت کردین همه مجری های صدا و سیما دوست دارن بیشتر در خدمت مهمان برنامه باشن اما وقت برنامه این اجازه رو بهشون نمیده ؟

* تا حالا دقت کردین بعضی حرفارو هر چقدم بقیه بگن , تا خودت تجربه نکنی و به غلط کردن نیفتی باور نمی کنی !

* تا حالا دقت کردین وقتی یه آهنگ قدیمی* گوش میدیم، به جایی* اینکه به خود آهنگ گوش بدیم به خاطره*هایی* که با آهنگ داشت
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 09:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دارم دیوانه میشم......
دو ماهه دارم به باباهه میگم بریم مسافرت ..میگه بنزین گرون شده و نمیصرفه و ازین حرفا....
دیشب پسرخالم اومده تو جمع میگه دوست داشتم الان لب دریا میبودیم والیبال بازی میکردیم ...
اونوخت بابام میگه چراکه نه ..اصلا هممون یه هواییم تازه میکنیم . .
الان یه ساعته دارم به حافظم فشار میارم ببینم دقیقا تو کدوم جوب شهر منو پیدا کردن شاید یه سرنخی از پدرمادر واقعیم پیدا شد.... :|
دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 21:59
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
@adict بچه ها محمد رضا دوست قدیمیه منه ... خیلی پسر گلیه
لطفا براش درخواست دوستی بفرستید... {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 17:15
+6
roya
roya
در CARLO
2 دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 13:03
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
در زبان انگلیسی واژه های
(FriEND ) دوست
(BoyfriEND ) دوست پسر
(GirlfriEND )دوست... دختر
(BestFriEND )بهترین دوست
(همگی سه حرف END )خاتمه را بهمراه دارند...
(اما کلمه FamILY )خانواده
سه حرف" ILY" را دارد که همان مخفف
"I Love You" می باشد ,,
و جالب است بدانید
FAMILY= Father And Mother I Love You
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 12:54
+9
roya
roya
در CARLO
به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
كسی كه دوستت داره، همش نگرانته. به خاطر همین بیشتر از اینكه بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 10:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زبونی كه به كسی نگه دوست دارم به درد لیسیدن بستنی میخوره!!
پس دووووووووووسسس........
ولش كن.
بستنیش خوشمزه تره!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 21:23
+6
roya
roya
در CARLO
سلام مهربون وارد خونه شد و چشمش که به دیوار افتاد بهت زده شد! دختر کوچولو تکه بزرگی از کاغذ دیواری رو کنده بود! نتونست خودش رو کنترل کنه و حسابی سرش داد زد و ... فردا روز پدر بود. دخترک ، قوطی کوچولوئی رو که با کاغذ دیواری کادو پیچ کرده بود آورد و گفت : بابائی روزت مبارک ، خیلی دوستت دارم. خدای من! حالا چکار کنم؟ همون طور که کاغذ دیواری رو از دور قوطی باز می کرد ، ذهنش مشغول اتفاق دیروز بود. در قوطی رو باز کرد. خالی بود! بازعصبانی شد و گفت : این که خالیه! و جواب شنید که : پره پدر! پر از بوس! باباجون چند ماهه هر وقت که می خوام بخوابم این قوطی رو محکم بغل می کنم و کلی بوس واسه تو می ذارم توش ، بوس هام رو ندیدی؟! پدر که خیلی شرمنده شده بود ، فکر می کرد چجوری باید رفتارهای غلطم رو جبران کنم؟ سه روز بعد ، دختر کوچولو در سانحه ای جونش رو از دست داد. و پدر موند و اون قوطی. شب ها قوطی رو محکم بغل می کرد و یکی یکی بوسه های خیالی رو از توش در می آورد و روی گونه هاش می گذاشت و پهنای صورتش رو اشک می پوشوند... ولی یادمون باشه تا عزیزامون هستند و هستیم ، رد عشق رو هم تو زندگی هامون ببینیم و بگذاریم.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 16:26
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ