یافتن پست: #دوست

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
از یه جایی به بعد...
آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه!
دوست داره همه چی تموم بشه... {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 16:09
+4
AmiR
AmiR
دوستان
اگ پسری دختریو واقعا دوستداشته باشه ب هیچ دختری چشم نمیندازه و همینطور دخترا اگ پسریو بخوان ب پسری نگا نمیکنن
و پسری ک دوستدارن ب پول.قیافه.زبون و.......دیگری نمیدن{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 13:35
+6
-1
AmiR
AmiR
اینجا سرزمینی ست که برای نگه داشتن آنکه دوستش داری بایدتن بدهی نه قلب{-35-}{-35-}
دختری که واقعا عاشق کسی باشه از همه چیش میگذره و دست به هرکاری میزنه{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 13:23
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مردانی را میشناسم که هنگام عصبانیت
داد نمیزنند
ناسزا نمیگویند
نمیزنند
نمیشکنند
...تهمت نمیزنند
کبود نمیکنند
خراب نمیکنند
تنها سیگاری روشن میکنند و در آن میسوزانند تمام خشم خودرا
تا مبادا به کسانی که دوستش میدارند از گل کمتر گفته باشند
{البته من سیگاری نیستم}{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/21 - 22:42
+2
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
باسلام
دوستان عزیز توجه فرمایید که سایت تازه راه اندازی شده است و هنوز دچار نواقصی میباشد که سعی در تلاش هستیم که تا چند روز آینده تمامی این مشکلات را برطرف سازیم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/02/17 - 16:42
+5
نیوشا
نیوشا
مرد ها ، اسمشان به سنگدلی معروف است .. زن ها ، به آهن پرستی .. مرد ها و زن ها ، هر دو انکار می کنند ..!! هر دو تنها می گذارند و از تنهایی می نالند .. جمله دوستت دارم شده است جمله ی فرار ، بشنویم ، فرار می کنیم ..! اماهر دو گریه می کنند ، دختر ها بلند ، پسر ها بی صدا ..! هر دو به دنبال کسی که تا ابد تنهایشان نگذارد .. مرد ها تا مانکن ببینند تنها می گذارند ! زن ها تا شاهزاده ای سوار بی ام و ....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:18
+9
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
مکالمه دو پسر : پسر اول: چقدر خپل شدی مرتیکه … شبیه خرسای قطبی شدی الاغ…. کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال میخوری معلومه انقدر دایره میشی دیگه … پسر دوم : خفه شو عوضی. حرف تو زر مفت هم نیست ( محکم تر شدن دوستی بین دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )

مکالمه دو دختر : دختر اول: خوشگلم یه مقدار تپل شدی ولی بهت میاد عزیزم … دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل یه ذره زیادی کوچیک شده ولی بازم خوشگلی نانازم ( از فردای روز مکالمه هیچ رابطه ای بین دو دختر مشاهده نشده)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:15
+6
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دوست داشتن کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردنِ کاکتوس می مونه
هر چی محکم تر بغل کنی
بیشتر آسیب میبینی …
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:02
+4
mohammad
mohammad
دوستت دارم‌ها را، نگه می‌داری برای روز مبادا

دلم تنگ شده‌ها را، عاشقتم‌ها را…



این‌ جمله‌ها را که ارزشمندند الکی خرج کسی نمی‌کنی!

باید آدمش پیدا شود!

باید همان لحظه از خودت مطمئن باشی و باید بدانی که فردا، از امروز گفتنش پشیمان نخواهی شد!

سِنت که بالا می‌رود کلی دوستت دارم پیشت مانده، کلی دلم تنگ شده و عاشقتم مانده که خرج کسی نکرده‌ای و روی هم تلنبار شده‌اند!

فرصت نداری صندوقت را خالی کنی.! صندوقت سنگین شده و نمی‌توانی با خودت بِکشی‌اش…

شروع می‌کنی به خرج کردنشان!

توی میهمانی اگر نگاهت کرد اگر نگاهش را دوست داشتی

توی رقص اگر پا‌به‌پایت آمد اگر هوایت را داشت اگر با تو ترانه را به صدای بلند خواند

توی جلسه اگر حرفی را گفت که حرف تو بود اگر استدلالی کرد که تکانت داد

در سفر اگر شوخ و شنگ بود اگر مدام به خنده‌ات انداخت و اگر منظره‌های قشنگ را نشانت داد

برای یکی یک دوستت دارم خرج می‌کنی برای یکی یک دلم برایت تنگ می‌شود خرج می‌کنی! یک چقدر زیبایی یک با من می‌مانی؟

بعد می‌بینی آدم‌ها فاصله می‌گیرند متهمت می‌کنند به هیزی… به مخ‌زدن به اعتماد آدم‌ها!

سواستفاده کردن و معرکه‌گیری…
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 21:44
+2
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
دلـــم را هــر روز میشکنــی و دم از

دوستــــ داشتنـــــ!!! میزنــــی

آخـــــر این چــه دوست داشتنیست ؟!!

ایــن دل خــانــه توست بی وفـــا

نابـــودش نکـــن
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 21:19
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ