یافتن پست: #دوست

binam
binam
در CARLO
عاشق بارانم
بوی نمش طراوت به تنم میدهد
و خیسی اش مرا میشوید از این همه دلتنگی
چقدر دوست دارم باران های بهاری را
رگباری وتند
مانند تو
دیر می آید اما زود میرود
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 20:03
+8
AmiR
AmiR
چی میشه آدم یه دوست خوب که از همه لحاظ باحال باشه داشته باشه تو حسرتش موندم بخدا یکی باشه توهر لحظه با تو باشه حالا چه دختر چه پسرش فرقی نمیکنه
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:32
+2
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
آخرین ویرایش توسط Ashkan_ZEON در [1392/02/24 - 19:37]
7 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:32
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
پسر داييم با يه دختري دوست شد،

چند وقت پيش شوخي شوخي رابطشون جدي شد!!!

دختره ديوونش شده، جوري که با تيغ رو دستش نوشته رامتين

الان يه هفته ست بزرگ هاي فاميل جلسه ميگيرن

که چطور به دختره بگن بت دروغ

گفته، اين اسمش رامتين نيست مسعوده !!! {-7-}{-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:06
+4
binam
binam
خدایا
چقـــــــــــــــــــــــدر خوب است
که تو اصلا مثل ادم ها فکر نمیکنی
بی توقع مرا دوست داری
و هنگامی که عاشقت میشوم
مرا رها نمیکنی



بی نام
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 15:58
+3
roya
roya
در CARLO
چه خوب است که ساده باشیم

آدمهای ساده را دوست دارم


آخر بدون نمایش و تظاهر به چیزی که نیستند................... بوی ناب آدمی را میدهند
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 15:54
+6
binam
binam
وقتی که قطره های اشک آرام آرام بر روی گونه هایم میریزد
وقتی نگاه خسته ی خودم در آیینه ی اتاق تنهاییم مرا به ترس می آورد
وقتی تار موی سپیدم در تلاطم تارهای سیاهم از دید دیگران پنهان می شود
وقتی هزاران درد را با تنی خسته تنها خودم به دوش میکشم
وقتی مجبورم کنار والدینم نقش فرزند شاد را بازی کنم
تنها چیزی که باعث می شود قلبم به تپش ادامه دهد
وجود توست
در کنار سجاده که هیچ حتی در هر لحظه هم نیازی به نقش بازی کردن نیست
نیاز به بازگو کردن نیست
تو خوب میدانی از هرآنچه در من میگذرد
این است که هنوز با عصای بندگی ات روی پاهایم ایستاده ام
و اشک ها و نگاه ها و تار موهای سپید و درد ها را تحمل میکنم
خوب است که تو انسان گونه مرا نگاه نمیکنی
خوب است که نیازی به توجیح ندارم در برابر بزرگواری چون تو
هر قدر دلم گرفته باشد همین که تو هستی کافی است
هرگز نمیتوانم زندگی بدون تو را حتی لحظه ای تصور کنم
گاهی همین جمله کافی است
که نه بخاطر اینکه مانند تو تنهام
نه بخاطر اینکه هر روز به من روزی میدهی
نه بخاطر اینکه این همه نعمت در اختیارم میگذاری
بلکه فقط و فقط
بخاطر بودنت
دوستت دارم خدایا!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 15:34
+3
binam
binam
اینایی که تا یه چیزی میگی
کنترل خودشونو از دست میدن و عصبی میشن..
اینایی که چند ساعت میمونن تو اتاقشونو در نمیان ..
اینایی که همش خوابن..
همونا که حوصله حرف زدن با هیشکیو ندارن..
همونایی که قرارشونو با دوستاشون کنسل میکنن و میمونن خونه..
اینایی که از صب که پا میشن تا آخر شب با همه دعواشون میشه
اینا از توو داغونن...
خواهشا اذیتشون نکنید...
داره جون میکنه بلکه حالش خوب بشه! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 13:47
+3
AmiR
AmiR
چرا اخه همه به هم دروغ میگن
ی سوال چه کسانی به هم دروغ نمیگن؟؟
خواهشا جوابمو بدیدممنون میشم{-57-}{-57-}{-57-}{-35-}{-35-}{-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 22:19
+4
AmiR
AmiR
شب بخیر گفتن عاشق به عشقش
منم دوستدارم بیشتر ازهر چیزیوهرکس.
واس همیشه میخوامت بوووس از لبای که چند وقته تو حسرتشم.
توام خوب بخوابی عشق یکی یدونم.
عاشقتم.
نفس من تویی بدون تو میمیرم تنهام نذارپس.
شبت بخیر.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 22:12
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ