یافتن پست: #دوست

*elnaz* *
*elnaz* *
عميق ترين درد در زندگی مردن نيست،بلکه نداشتن کسی است که الفباي دوست داشتن را برايت تکرار کند،و تو از اون رسم محبت بياموزی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:25
*elnaz* *
*elnaz* *
اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري رد ميشي بر ميگرده نگات ميكنه، بدون براش مهمي

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي افتي برميگرده با عجله مياد به سمتت، بدون براش عزيزي

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي خندي برميگرده نگات ميكنه، بدون براش قشنگي

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري گريه ميكني باهات اشك ميريزه، بدون دوستت داره

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري با يكي ديگه حرف ميزني تركت ميكنه، بدون عاشقته



شايد يه كسي شب ها براي اينكه خواب تورو ببينه به خدا التماس مي كنه ،

شايد يه كسي به محض ديدن تو دستش يخ ميزنه و تپش قلبش مرتب بيشتر ميشه ،

مطمئن باش يه كسي شب ها به خاطر تو توي درياي اشك مي خوابه ،

ولي تو اون رو نمي بيني!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:22
+1
mohammad javad
mohammad javad
مناجات يك لر با خدا:خدايا ميدونم دوستم داري ولي من نامزد دارم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 00:52
+4
-4
مهسا
مهسا
@ronak چهار چیز روو خیلی دوست داشته باش...
تو آسمون خدا رو
تو زمین خودت رو
تو خودت قلبت رو
تو قلبت کسی که ارزش قلب مهربونت رو داشته باشه {-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 00:26
+6
saeed
saeed
دوتا جمله هست که میتونه خانوما رو خیلی ذوق زده بکنه:
1:دوست دارم !
2:هفتاد درصد تخفیف ..!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 23:57
+1
poria
poria
خداوندا
از بچگی به من آموختندهمه را دوست بدارم
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن

شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 23:41
+2
محمد
محمد
با دوست دخترتان ازدواج کنید وگرنه مجبور خواهید شد با دوست دختر دیگری ازدواج کنید
(دوست دختر دکتر شریعتی)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 23:02
+1
sepideh
sepideh
انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید دوست داشتنت .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 18:30
+4
ali rad
ali rad
دوستی چیست؟

شاید شمعی است که هر دم میسوزد و شاید عشقی است که هردم می جوشد و شاید ترانه ایست که آوازه اش در دلها جاری است

ولیکن هر چه هست زیباست...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 17:13
+1
ashkan
ashkan
به من ميگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگويي بمير مي ميرم . . . . . . . باورم نمي شد . . . . فقط براي يک امتحان ساده به او گفتم بمير . . . ! سالهاست که در تنهايي پژمرده ام کاش امتحانش نمي کردم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 16:45

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ