یافتن پست: #دوست

مهسا
مهسا
اصفهانيه از تهرانيه ميپرسه كه چيكار ميكنيد كه زنهاتون دوستتون دارند؟ تهرانيه ميگه: وقتى ظرف ميشوره بغلشون ميكنيم، نازشون ميكنيم، بوسشون ميكنيم. اصفهانيه ميگه: شيرم همينجورى باز؟!!!{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 23:03
+2
m_69
m_69
فرض کنید زندگی همچون یک بازی است. قاعده این بازی چنین است که بایستی پنج توپ را در آن واحد در هوا نگهدارید و مانع افتادنشان بر زمین شوید. جنس یکی از آن توپها از لاستیک بوده و باقی آنها شیشه ای هستند. پر واضح است که در صورت افتادن توپ پلاستیکی بر روی زمین، دوباره نوسان کرده و بالا خواهد آمد، اما آن چهار توپ دیگر به محض برخورد ، کاملا شکسته و خرد میشوند. او در ادامه میگوید : آن چهار توپ شیشه ای عبارتند از خانواده، سلامتی، دوستان و روح خودتان و توپ لاستیکی همان کارتان است.كار را بر هیچ یك از عوامل فوق ترجیح ندهید، چون همیشه كاری برای كاسبی وجود دارد ولی دوستی كه از دست رفت دیگر بر نمیگردد، خانواده ای كه از هم پاشید دیگر جمع نمیشود،‌ سلامتی از دست رفته باز نمیگردد و روح آزرده دیگر آرامشی ندارد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 20:17
+3
مهسا
مهسا
برای دوست داشتن به رنگ ولعاب ادمانگاه نکنید
خیلی ادما به ظاهر خیلی قشنگند ولی باطن پوچی دارند

تا به خودت میای کل زندگیت میشه پوچی!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 19:29
+2
محمد
محمد
تو مزرعه بودیم گوساله داشت شیر میخورد از مامانش دوستم گفت داره شیر میخوره؟ پ ن پ داره مامانش و باد میکنه مثل بادکنک بفرسته هوا
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 19:07
+6
مهسا
مهسا
دوست داشتن كسي كه لايق دوست داشتن نيست اسراف محبت است

دكتر علي شريعتي
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 18:59
+2
مهسا
مهسا
كاش آنهایی كه ما را از دوستی با جنس مخالف با آتش جهنم می هراسانند، بدانند كه میدانیم نمازشان هم به امید همخوابی با حوریان بهشت است..
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 18:25
+3
darya
darya
كوروش کبیر میگه : بودن باكسی كه دوستش نداري ونبودن باكسی كه دوستش داري هردو رنج است پس اگر همچون خود نیافتی مثل خدا تنها باش....‬
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 15:25
+3
مهسا
مهسا
عشقو باید باورکرد
بوسه رو باید حس کرد
احساسو باید لمس کرد
اما
دوست داشتنو باید ثابت کرد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 03:18
+5
محمد
محمد
زوجین خارجی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:

آخی...
یادت میاد اون شب چقدر خوش گذشت؟
هیچ وقت یادم نمیره
دوستت دارم
.
.
.
.
.
.
حالا زوجین ایرانی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:
ببین خواهرت چقدر داره ضایع می‌رقصه
شلوار پسر عموت داره می‌افته از پاش
این ایکبیری رو ببین با ننه‌اش نشسته داره غیبت می‌کنه
از خودت و خانواده‌ات متنفرم :))
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 03:11
+8
hadith
hadith
از بس اذان چشمهای تو را نشنیده ام! تمام نمازهای نگاهم قضا شده اند...
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 02:04
+4
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ