یافتن پست: #دوست

مهسا
مهسا
دفتر 365 برگ زندگی همتون دادم به یکتای بزرگ تا براتون بهترین ها رو تو ی سال

جدید رقم بزنه ...


آزادی آرامش سرور سعادت سلامتی پیشرفت و عشق در کنار هفت سین زندگیتون.

تقدیم به همه دوستان عزیزمممممممممممممممم{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:34
+7
مهسا
مهسا
من ایده آلیست نیستم،... باور کن نیستم،
چیزی که میخوام اصلا بزرگ و آرمانی نیست!
یه چیز ساده میخوام.... آرامش!
بفهم... خسته م از اینهمه دلتنگی
به قول تو بی مورد اما بنظر خودم منطقی
که نه کم میشه نه تموم.
دلتنگ حضور آدمیم که منو برای خودم بخواد،
منو دوست داشته باشه
با تمام خصلت های خوب و بدم...
آدمی که وقتی غمگینم
دوستانه سرمو روی شونه هاش بگیرهه
و با مهربونیش آرومم کنه
کسی که با یه نگاه مهربون و عمیقش
غم عالم از یادم بره
و با یه لبخند مطمئنش دلم پر بشه از باور؛
کسی که شبها آخرین کارش گفتن شب به خیر باشه
و اولین کارش بعد از بیداری فرستادن
یه صبح به خیر از ته دل!!!
کسی که از ته دل تمام این کارای ساده رو برام بکنه
نه برای ......
اینا واقعا ایده آلیست بودن رو می رسونه؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:29
+7
مهسا
مهسا
میدونی آدما...
بین الف تا ی قرار دارند.
بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند،
مثل " د " دوستت دارند،
مثل" ع " عا شقت میشوند
، مثل" م " منتظر می مونند
تا یه روز
مثل " ی " یارت بشن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:23
+9
mohamad
mohamad
من که می ترسم از هجرت دوست

کاش میدانستم روزگاری که به هم نزدیکیم چه بهایی دارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:10
+7
ronak
ronak
گاهی وقتا ، زندگی تموم حواسشو جمع ميکنه تا ببينه تو چی دوست داری تا درست همونو ازت بگيره ......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:03
+2
مهسا
مهسا
مـــــهره های شطرنج زندگی ...
نه ســـــیاه اند ، نه ســـــــــــپید ....
خاکستری اند و مبهم !
نه دشمن اند نه دوست....
تشویش اند و بلاتکلیفی
گاه پناه می برند
و گاه پناه می شوند
گاه مستاصل اند و گاه استیلا می یابند
وگــــــــاه .... چنان کیشت میکنند
که سالهای سال مـــــــــــــات می مانی !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:02
+2
niloofar
niloofar
noroz gift suggestions:

To your enemy, forgiveness.
To an opponent, tolerance.
To a friend, your heart.
To yourself, respect.
Happy New Year

پیشنهاد عیدی نوروز :
برای دشمن خود: بخشش
برای رقیب: تحمل
برای دوستانت:قلبت
برای خودت:احترام
سال نو مبارک
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 00:53
+7
مهسا
مهسا
چه خوب می شد اگر گاهی آدم می تونست؛

دوستاي خوب مجازی شو...

مثل یک عکس گل سرخ،

مثل یک آهنگ قشنگ،

مثل یک کتاب عالی،

دانلود کنه، بیاره پیش خودش.....!!!.
{-35-}{-35-}{-35-}{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 00:32
+5
reza
reza
بچهای عزیز
دوستای گلم
من میرم لالا
همتون و دوست دارم شب قشنگتون بخیر
تا درودی دیگر بدرود
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 00:29
+7
reza
reza
هوا ابری است ...شاید باران ببارد
بوی خوش باران ذره ای از بوی مهربانی توست و زلالی قطراتش یادآور صداقت کلام توست ...
باران را دوست دارم چراکه تو را نیاز دارم..
هوا ابری است .....چرا باران نمیبارد!!!
چه سکوتی اینجاست...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 00:22
+5
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ