یافتن پست: #دوست

ronak
ronak
و این نیز بگذرد ...
که شاید روزی،دوستم بداری
و این نیز باشد ...
که من نباشم و،پاسم بداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 00:10
+4
mah3a
mah3a
برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند ، … !
چشمانت را قرض می دهی !؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 00:10
+4
mohamad
mohamad
{-31-}ای خدا چی بگم هیشکییییییییییییییییییییی منو دوست نداره
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 23:58
+3
مهسا
مهسا
@moricarlo @ ronak @ asall @abbasv6
سال 90 هم رفت و سال 91 ازراه رسید.
ارزوی بهترینارو برای شما دوستان عزیزم دارم..
و ارزو دارم همونطور که سال جدید میشه افکارمم جدید بشه
طاقت شنیدن انتقاد داشته باشیم..
ادمارو بر اساس اون چیزی که هستند قظاوت کنیم.
قبل از اثبات حقیقت پیش داوری نکنیم..
به ظاهر دوست نباشیم
بلکه در عمل ثابت کنیم که یه دوست واقعی هستیم ...
{-7-}{-7-}{-7-}{-2-}{-2-}{-2-}{-35-}{-35-}{-35-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 23:53
+8
مهسا
مهسا
فرزندت است؟ در آغوشش بگیر
معشوقه‌ی‌ توست؟ لب‌هایش را سخت ببوس
دوست هستید؟ خوب به همدیگر نگاه کنید
در دِنیای من
هر لحظه ...
شاید لحظه‌ی ِ آخر باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 23:49
+6
مهسا
مهسا
@abbasv6 سال1390 داره تموم ميشه
,يادت باشه زندگي كوتاهه"
صادقانه عاشق باش,
بدون كنترل بخند
و هيج وقت از چيزى كه باعث خنده تو ميشه متاسف نباش,
اينو به كسانى كه دوستشون داری
و نميخواى از دستشون بدى هم بگو {-35-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 23:42
+6
sahar
sahar
زبان چ ناتوان است ک نمی تواند دوستت دارم را ب تو آنگونه ک باید بگوید...


تو از چشمهایم بخوان...


برقشان را ببین...


این همان عشق توست...


هر روز بزرگ تر می شود... هر روز بیشتر فرو می رود در رگ هایم... نه... الان ب تک تک سلول های مغز استخوانم هم نفوذ کرده...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 22:18
+12
reza
reza
در صفحه ی شطرنج زندگیم تمام مهره هایم مات مهربانیت شد و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم تا بگویم شاه دلم دوستت دارم .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 22:12
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
نه جواب تلفن ام را می دهی !..


نه به مسیج هام پاسخ ..


چاره ای ندارم ..!


روی شیشه ی گرد و غبار گرفته ی تاكسی ای که به سمت خانه ی تان می آید ..


می نویسم:


دوستت دارم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 22:10
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ما برفتیم تا جایی برای خودنمایی شما باز شود{-7-}
دوستتون دارم...چونه هم نزنید که قبول نمیکنم
شب همگی بخیر{-35-}
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1390/12/28 - 22:16]
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 22:10
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ