ronak
و این نیز بگذرد ...
که شاید روزی،دوستم بداری
و این نیز باشد ...
که من نباشم و،پاسم بداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mah3a
برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند ، … !
چشمانت را قرض می دهی !؟
sahar
زبان چ ناتوان است ک نمی تواند دوستت دارم را ب تو آنگونه ک باید بگوید...
تو از چشمهایم بخوان...
برقشان را ببین...
این همان عشق توست...
هر روز بزرگ تر می شود... هر روز بیشتر فرو می رود در رگ هایم... نه... الان ب تک تک سلول های مغز استخوانم هم نفوذ کرده...
reza
در صفحه ی شطرنج زندگیم تمام مهره هایم مات مهربانیت شد و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم تا بگویم شاه دلم دوستت دارم .
علـــــــــــــــــی
نه جواب تلفن ام را می دهی !..
نه به مسیج هام پاسخ ..
چاره ای ندارم ..!
روی شیشه ی گرد و غبار گرفته ی تاكسی ای که به سمت خانه ی تان می آید ..
می نویسم:
دوستت دارم !!