یافتن پست: #دوست

milad
milad
دخترای عزیزی که میگن پسرا همه مثله همن……
کسی مجبورتون نکرده بود همه رو امتحان کنید{-7-}
11 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 17:09
+4
ESmaEL
ESmaEL
تقدیم به دوستان نانازه خودم .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 16:15
+5
milad
milad
بچه ها دوستن دارم {-41-}
سال نو همتون مبارك{-35-}
خداحافظ تا بعد از عيد{-22-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:43
+4
ronak
ronak
خسته ام ....
خسته تر از تمام خستگی هایم ...
بسان بیابان خشکی که خو گرفته باشد به خشکسالی
و در خواب هم ندیده باشد خنکای آب را
بسان خاری بی تصور باران .
... خسته ام ....
مرا با من رها کنید اگر باران نیستید
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:42
+7
reza
reza
لحظه ی به تو رسیدن یه تولد دوبارس

شهر چشم تو رو داشتن یه غروب پر ستارس

خواستن دستای گرمت مث ماجرا می مونه

برق الماسای چشمت مث کیمیا می مونه

اگه تو قسمت من شی می زنم یه رنگ تازه

اسم من کنار اسمت

اسم من کنار اسمت قصر خوشبختی میسازه

تو رو هر کی داشته میره تا قله خورشید

با تو میشه غصه ها رو به زلال چشمه بخشید
زیر چتر لمس دستات میشه تا خدا رها شد

‎میشه رفت تا آسمونا شاید اون بالا خدا شد

با تو غم رنگی نداره زندگی شهر فرنگه

از تو قلعه ی نگاهت رنگ غصه ام قشنگه

از تو قلعه ی نگاهت رنگ غصه ام قشنگه

سهم هرکسی که باشی خوش به حال روزگارش

پاییز و زمستوناشم میشه هم رنگ بهارش

شعله ی آتیش چشمات یه چراغونی زیباس

لحظه ی به تو رسیدن بهترین لحظه دنیاس

با یه لبخند طلاییت همه ی زمین می لرزه

آرزوی تو رو داشتن به هزار ونیا می ارزه

روی انگشتر شعرم قیمتی ترین نگینی

دوست دارم واسه همیشه روی چشم من بشینی

میشه تو هوای پاکت تا سحر نفس نفس زد

تا تو باشی میشه آسون چهره ی آفتابو پس زد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:07
+3
mah3a
mah3a
من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم؛

زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند ..@SaeedMoradi
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:48
+7
-1
ramin
ramin
همیشه وقتی گریه می کنی اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:14
+7
fowkes
fowkes
بچه ها من ایمیلام باز نمیشه دوباره
مشکل کلیه یا فقط از طرف منه؟؟؟؟؟؟؟
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1390/12/28 - 13:07]
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:06
+4
mah3a
mah3a
کاش در آغــــوش ها تفــــاوت نياز و دوست داشتن ، معـــــلوم بود ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 11:46
+5
مهسا
مهسا
تنها و تنها یک پدر است که دوست دارد از رقیبش شکست بخورد.

پدر همیشه فرزندش را سعی میکند یک قهرمان بکند

فدای همه پدرها چون همیشه خوبی فرزندانشونو خواستارند♥
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 01:58
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ