ESmaEL
تقدیم به دوستان نانازه خودم .
ronak
خسته ام ....
خسته تر از تمام خستگی هایم ...
بسان بیابان خشکی که خو گرفته باشد به خشکسالی
و در خواب هم ندیده باشد خنکای آب را
بسان خاری بی تصور باران .
... خسته ام ....
مرا با من رها کنید اگر باران نیستید
reza
لحظه ی به تو رسیدن یه تولد دوبارس
شهر چشم تو رو داشتن یه غروب پر ستارس
خواستن دستای گرمت مث ماجرا می مونه
برق الماسای چشمت مث کیمیا می مونه
اگه تو قسمت من شی می زنم یه رنگ تازه
اسم من کنار اسمت
اسم من کنار اسمت قصر خوشبختی میسازه
تو رو هر کی داشته میره تا قله خورشید
با تو میشه غصه ها رو به زلال چشمه بخشید
زیر چتر لمس دستات میشه تا خدا رها شد
میشه رفت تا آسمونا شاید اون بالا خدا شد
با تو غم رنگی نداره زندگی شهر فرنگه
از تو قلعه ی نگاهت رنگ غصه ام قشنگه
از تو قلعه ی نگاهت رنگ غصه ام قشنگه
سهم هرکسی که باشی خوش به حال روزگارش
پاییز و زمستوناشم میشه هم رنگ بهارش
شعله ی آتیش چشمات یه چراغونی زیباس
لحظه ی به تو رسیدن بهترین لحظه دنیاس
با یه لبخند طلاییت همه ی زمین می لرزه
آرزوی تو رو داشتن به هزار ونیا می ارزه
روی انگشتر شعرم قیمتی ترین نگینی
دوست دارم واسه همیشه روی چشم من بشینی
میشه تو هوای پاکت تا سحر نفس نفس زد
تا تو باشی میشه آسون چهره ی آفتابو پس زد
mah3a
من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم؛
زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند ..@SaeedMoradi
ramin
همیشه وقتی گریه می کنی اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته.
fowkes
بچه ها من ایمیلام باز نمیشه دوباره
مشکل کلیه یا فقط از طرف منه؟؟؟؟؟؟؟
آخرین ویرایش توسط
fowkes در [1390/12/28 - 13:07]
mah3a
کاش در آغــــوش ها تفــــاوت نياز و دوست داشتن ، معـــــلوم بود ..
sorry rok migam.......por ro.....alaki maghror,,,,,,,,,,,
1390/12/28 - 17:21 ( لايک توسط 1 کاربر )gery dar biyar...khoda nkone befahman dokhtara doseshon daran.....bache nane.....khaeeeeeeeeeeeen....
خواهر مهسا پيچيد به بازي
1390/12/28 - 17:22albate jedan on edey khasi ham k hastan gire ma o dostamon nmiyan ya moteahelan ya in k gire ye afi mioftan




1390/12/28 - 17:22dar jar hal sorry age be ham noet bi ehterami shod....dokhtar ham bad hast boy ham hast........peeeeeeeeeekh
. خب خداییش همه اینطوری نیستن. بعضیا هستن که همیشه به رفتار کردن با شریک یا همدمشون خیلی اهمیت میدن.
1390/12/28 - 17:24ما رفتيم به دل نگيريد اگه چيزي گفتم قصدي نداشتم شوخي بود دوستون دارم باي
1390/12/28 - 17:30