reza
از عــالـــم غـــم دلرباتر عالمـــــي نيـــست
كــــار بــزرگ خــويــش را كـــــوچــك مـپندار
از دوست دشمن ساختن كار كمي نيست
چشــمي حقيقت بين كنار كعـبه مي گفت
«انسان» فراوان است، اما «آدمي» نيست
ronak
تقصیر از چشمان
توست جانم که
دوست داشتن
را بی رحمانه !!
به من تحمیل می کنند !!!
ronak
دوست داشتن زجر دارد!
تو لطیفتر از آنی که دوستت داشته باشم ...
behzad
"""دوست داشتن ، بهترين شكل مالكيت و مالكيت بدترين شكل دوست داشتنه:""""
ronak
بهار نزدیک است
و هوا پر شده از "دوستت دارم" هایی که
به بادها سپرده ام.
کاش پنجره ات باز باشد...
☺SAEED☻
دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .
Mitra Mohebbi
دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .
Mitra Mohebbi
دختره به دوستش زنگ میزنه میگه , یه پسره دنبام راه افتاده , چیکار کنم؟ دوستش میگه
خوب تندتر راه برو!! دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره!
Mitra Mohebbi
دوستت دارم ها رو بگین
قبل از اینکه
به دوستت داشتم تبدیل بشن . . .
مهدی رو دوست دارم زیاد!!
1390/12/28 - 01:04 ( لايک توسط 1 کاربر )یکی از بهترین ملودی سازان ایران!!
یکی از بهترین صداهای ایران!!
کاراش رو دوست دارم زیاد!!
ایشاالله همیشه سلامت باشه!!
آلبومش هم فوق العاده بود!!
منم همینطور!
1390/12/28 - 01:08خیلی دوست داشتنیه
1390/12/28 - 01:13 ( لايک توسط 1 کاربر )پس داش علی بزن لایکو!
1390/12/28 - 01:16 ( لايک توسط 1 کاربر )تعریف خالی که فایده نداره!