یافتن پست: #دوست

Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
مهدی یراحی!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 01:00
+15
reza
reza
از عــالـــم غـــم دلرباتر عالمـــــي نيـــست
كــــار بــزرگ خــويــش را كـــــوچــك مـپندار
از دوست دشمن ساختن كار كمي نيست
چشــمي حقيقت بين كنار كعـبه مي گفت
«انسان» فراوان است، اما «آدمي» نيست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 00:16
+3
ronak
ronak
تقصیر از چشمان
توست جانم که
دوست داشتن
را بی رحمانه !!
به من تحمیل می کنند !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 00:07
+7
ronak
ronak
دوست داشتن زجر دارد!

تو لطیفتر از آنی که دوستت داشته باشم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 00:04
+8
behzad
behzad
"""دوست داشتن ، بهترين شكل مالكيت و مالكيت بدترين شكل دوست داشتنه:""""
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:53
+3
ronak
ronak
بهار نزدیک است
و هوا پر شده از "دوستت دارم" هایی که

به بادها سپرده ام.
کاش پنجره ات باز باشد...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:50
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:45
+5
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:37
+13
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دختره به دوستش زنگ میزنه میگه , یه پسره دنبام راه افتاده , چیکار کنم؟ دوستش میگه
خوب تندتر راه برو!! دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:34
+12
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دوستت دارم ها رو بگین
قبل از اینکه
به دوستت داشتم تبدیل بشن . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:27
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ