ronak
کاش زمان در دستانم بود
تا لحظه های باتو بودن را آنقدر طولانی می کردم
تا برای بی تو بودن وقتی باقی نمی ماند...دوستت دارم.
تا لحظه های باتو بودن را آنقدر طولانی می کردم
تا برای بی تو بودن وقتی باقی نمی ماند...دوستت دارم.










