maryam
خیلی ها نفرین می کنن ، تلافی می کنن اما …
اما نه
نفرین من : الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره
تلافی من : میرم تا به اون برسی سر راهت نباشم
راستی ، قدر من دوستت داره . . . ؟
اما نه
نفرین من : الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره
تلافی من : میرم تا به اون برسی سر راهت نباشم
راستی ، قدر من دوستت داره . . . ؟










