یافتن پست: #دوست

مهسا
مهسا
در قلبم

بـَرایِ هَمیـشـــه پلمپ شـُد !

به جـــرم ِ دوست داشـتَن هـایِ بـی مـورِد
...
لـطـفـا" دیـگـَر سـراغ آن نَیـاییــد !

حــَتـی بـا مـجـوز رَسـمـی اَز عـَقـل . . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:00
+4
ebrahim
ebrahim
یه دوس دخترم نداریم که واسه سال نو لباس بخره واسمون بعد با لباسای جدیدم برم جلو دوستام تا بخوام کلاس بذارم که لباسای تنمون دوس دخترم واسم خریده دوستام بگن [!]م به اون سلیقت با این لباس پوشیدنت!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:29
+7
مهسا
مهسا
وقتی دو عاشق از هم جدا میشن
دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن ؛ چون به قلب همدیگه زخم زدن
نمیتونن دشمن همدیگه باشن ؛ چون زمانی عاشق بودن
تنها میتونن آشنا ترین غریبه برای همدیگه باشن
مثل یک جمله آشنا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:15
+8
ronak
ronak
تو نیستی
اما من برایت چای می ریزم
دیروز هم
نبودی که برایت بلیط سینما گرفتم
دوست داری بخند
دوست داری گریه کن
و یا دوست داری
مثل آینه مبهوت باش
مبهوت من و دنیای کوچکم
دیگر چه فرق می کند
باشی یا نباشی
! من با تو زندگی می کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:55
+6
ronak
ronak
دوستی اتفاق است ،
جدایی رسم طبیعت ،
طبیعت زیباست ،
نه به زیبایی حقیقت ،
حقیقت تلخ است ،
نه به تلخی جدایی ،
جدایی سخت است
نه به تلخی تنهایی .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:52
+5
ronak
ronak
نگو که دلتنگ نميشي ، اگه برم اگه برم
اگه يه روزي بدوني ، که ديگه دوست ندارم
نگو که حتي نمي خواي ، ديگه نگاهت بکنم
تو آرزوته يه روزي ، سر روي شونت بذارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:45
+5
ronak
ronak
ما با نفس سلامت ای دوست خوشیم
از گرمی هر کلامت ای دوست خوشیم
هرچند که افتخار دیدارت نیست
با زنگ خوش پیامت ای دوست خوشیم .@Malo0o0os
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:41
+8
آرزویم این است ...

نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آن که تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه، که دلت می خواهد

سال نو بر همه مبارک
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:39
+6
ronak
ronak
گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم:
من رفتم ؛ باهات قهرم ، دیگه تموم ! دیگه دوستت ندارم .....
وچقدر دلم میخواهد بشنوم:
کجا بچه لوس !؟ غلط میکنی که میری ..... مگه دست خودته ؟
رفتن به این راحتی نیست !
اما .... نمیدانم چه حکمتیست که آدمی ؛ همیشه اینجور وقتها
میشنود :
به جهنم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:18
+6
sasan pool
sasan pool
وقتی که دستاتو میگیرم تو دستام/وقتی که میدونی عاشق تو هستم
وقتی که با چشمات دل و میلرزونی/من دیونه ات میشم به همین آسونی
دستاتو میگیرم تو پر از احساسی/من دوست دارم تو من و میشانسی
وقتی که می خندی باسه توئ میمیرم/پیش من میمونی با تو جون میگیرم
من عاشقت شدم/می خوام بهت بگم
تو دنیای منی/تو ایی عشق خودم
دوست دارم تو رو دنیا تو دستمه/میدونی جای تو گوشه قلبمه
توی چشمای تو عشق من و میبینم /پای من میمونی من به پات میشینم
من دارم هر لحظه به تو دل میبازم/بهترین روز ها رو من برات میسازم
این یک حس خوبه اینکه با هم هستیم/دستو توی دستم ما به هم دل بستیم
من با تو فهمیدم زندگی شیرینه/تو تموم حرفات به دلم میشینه
{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:44
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ