*elnaz* *
دروغ دختر ها: تو برام مثل داداشي = يعني جلو تر نيا - من تو رو اندازه داداشم دوست دارم=چون حالم از داداشم به هم مي خوره - از دست من ناراحتي=هستي كه باش به من چه - من حالم بده = يعني بايد ببريم كافي شاپ و كلي چيز برام بخري - من فقط با تو حرف مي زنم = با بقيه مي خندم - من هميشه پيشت مي مونم = مخصوصا وقتي كه كميته..
*elnaz* *
دوست دختر لره بهش ميگه:اگه توجه كني ميبيني كه نگاهم باهات حرف ميزنه.لره ميگه:اينقدر پلك نزن،صدات قطع و وصل ميشه
*elnaz* *
دوستت دارم قد یه بشكه بنزين، خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین،
روز تولد توبهترینم،هدیه بهت میدم یه كارت بنزین
ronak
تقدیم به همه ی بچه های bia2uni
بهار هم که نباشد ،
من به مهربانی شما دوستان ...
از شکوفه لبریزم ...
ronak
قـــــــــــــــول بده ،
حداقل“ او ” را ،
مثل “ من ”دوست نداشته باشیــــــــــــــــــــ . . .
*elnaz* *
هرگز هيچ حسرتي در دنيا اين چنين يک جا جمع نمي شود که در اين سه واژه کوتاه : او ـ دوستم ـ ندارد
ronak
دوستت خواهم داشت در سکوت...
که مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد....
benyamin
هر قدر رفاقت بكنم، مى ارزى / اظهار صداقت بكنم ، مى ارزى / آنقدر عزيزى تو برايم اى دوست / در روز ، صد بار كه يادت بكنم مى ارزى
...::: M.E.H.D.I :::...
باران همیشه می بارد ، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند ، نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن !