از دوست داشتن
امشب از آسمان دیدۀ تو
روی شعرم ستاره می بارد
در سکوت سپید کاغذ ها
پنجه هایم جرقه می کارد
آری، آغاز دوست داشتن است
گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
از سیاهی چرا حذر کردن
شب پر از قطره های الماس است
آنچه از شب به جای می ماند
عطر سکرآور گل یاس است
آه، بگذار گم شوم در تو
کس نیابد ز من نشانه من
آه، بگذار زین دریچه باز
خفته در پرنیان رویاها
با پر روشنی سفر گیرم
بگذرم از حصار دنیاها
دانی از زندگی چه می خواهم
من تو باشم ... تو، پای تا سر تو
زندگی گر هزار باره بود
بار دیگر تو ... بار دیگر تو
آنچه در من نهفته دریایی است
کی توان نهفتنم باشد
با تو زین سهمگین توفان
کاش یارای گفتنم باشد
بس که لبریزم از تو، می خواهم
بدوم در میان صحراها
سر بکوبم به سنگ کوهستان
تن بکوبم به موج دریاها
بس که لبریزم از تو، می خواهم
چون غباری ز خود فرو ریزم
زیر پای تو سر نهم آرام
به سبک سایه تو آویزم
آری آغاز دوست داشتن است
گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
(فروغ فرخزاد)
تقدیم به دوست خوبم دیی
@miladjafari ...
آره اتفاقا هم چین چیزی که گفتی بود.توی عید قرار یک 100 فیلمی که دوست دارم دوباره بزرام ببینم که یکیش این فیلم هست.

1390/12/26 - 20:28اگه خواستی بگو یه چندتا فیلم هم من بهت معرفی کنم بشه صدوچندتا
1390/12/26 - 20:29قربونت برم خوشحال میشم معرفی کنی عزیز دلم.





1390/12/26 - 20:3621 gram
1390/12/26 - 20:40donie brasco
forest gump
gavaznha
malena
moon
Pirates Of The Caribbean
saving private ryan
the green mile
the shawshank redemption
the usual suspect
v for vendetta
حالا اینا روببین اگه ندیدی بازم بعدا بهت چندتا دیگه معرفی میکنم
خب فیلم moon و فیلم Pirates Of The Caribbean ندیدم.باقیشو دیدم.الان هم دنبال دانلود فیلم ترافیک هستم.که پیدا نمی کنم
1390/12/26 - 20:43