یافتن پست: #دوست

sasan pool
sasan pool
فیلم ارباب جنگ با بازی بی نظیر نیکلاس کیج حتما ببینید واقعا بی نظیر هست داستان یک بابایی هست که قاچاق اسلحه میکنه خیلی قشنگه.این هم پوستر فیلم هست.
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:16
+4
fowkes
fowkes
از کلیه دوستان تقاضا میشه هرکی خبری درباره دهن این شخص داره مارو در جریان بزاره و ضمن دریافت مژدگانی ما رو هم از نگرانی برهانه(!)
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:04
+8
maryam
maryam
وقتی از رابطه دوستی ، بعضی ها به مسائل جنسی فکر میکنند !

و بعضی ها به شارژ ایرانسل ! ، درک میکنی که تنهایی هم زیاد بد نیست . . .

.

.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:59
+3
mitra
mitra
کیا هیجان دوست دارَن؟
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:54
+8
mah3a
mah3a
قبل از آنکه ببینمت باورت کردم

قبل از آنکه باورت کنم دوستت داشتم

و قبل از آنکه دوستت بدارم می شناختمت

اما امروز

نگاهت که کردم

غریبه ای را دیدم

که از عمق پنهان ذهن خسته من عبور می کرد..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:49
+8
maryam
maryam
از حقیقت های تلخ خسته ام …

یک دروغ شیرین بگو

بگو دوستت دارم…

.

.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:47
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌كنه،
سال ، ماه ، روزها ، هوا ، طبيعت ،
ولي فقط يك چيز كهنه ميشه كه به همه اون تاز‌گي مي‌ارزه،
«دوستيمون»!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:41
+5
saeed
saeed
توضیحات پروفایل بعضی از دخترا : آرومم ، صبورم ، مهربون ، دوست داشتنی ، خــــــانوم ، از دروغ بدم میاد ، وفادارم ،،،، یهو میگفتی زن زندگی ام و دنبال شوهر میگردم دیگه….ای خداااااا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:37
+1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
بهار هم که نباشد ، من به مهربانی تو ای دوست ...
از شکوفه لبریزم !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:35
+5
از دوست داشتن
امشب از آسمان دیدۀ تو
روی شعرم ستاره می بارد
در سکوت سپید کاغذ ها
پنجه هایم جرقه می کارد
آری، آغاز دوست داشتن است
گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
از سیاهی چرا حذر کردن
شب پر از قطره های الماس است
آنچه از شب به جای می ماند
عطر سکرآور گل یاس است
آه، بگذار گم شوم در تو
کس نیابد ز من نشانه من
آه، بگذار زین دریچه باز
خفته در پرنیان رویاها
با پر روشنی سفر گیرم
بگذرم از حصار دنیاها
دانی از زندگی چه می خواهم
من تو باشم ... تو، پای تا سر تو
زندگی گر هزار باره بود
بار دیگر تو ... بار دیگر تو
آنچه در من نهفته دریایی است
کی توان نهفتنم باشد
با تو زین سهمگین توفان
کاش یارای گفتنم باشد
بس که لبریزم از تو، می خواهم
بدوم در میان صحراها
سر بکوبم به سنگ کوهستان
تن بکوبم به موج دریاها
بس که لبریزم از تو، می خواهم
چون غباری ز خود فرو ریزم
زیر پای تو سر نهم آرام
به سبک سایه تو آویزم
آری آغاز دوست داشتن است
گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست

(فروغ فرخزاد)
تقدیم به دوست خوبم دیی @miladjafari ...
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/27 - 10:13]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:33
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ